تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/03/29 - 22:24
کد خبر: 316388

دانشگاه ولیعصر رفسنجان دانشجوی دکتری می‌پذیرد

دانشگاه، ولی عصر(عج) رفسنجان در سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ از کسانی که حداکثر تا ۳۱ شهریورماه ۹۸ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل شده و یا می‌شوند، با توجه به ضوابطی در رشته‌های مختلف دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ از کسانی که حداکثر تا ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده و یا می‌شوند، با توجه به ضوابطی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور  و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه تعیین نموده است در رشته‌های مختلف که در جدول مربوطه آمده است، دانشجو می‌پذیرد.

بر اساس آیین نامه‌ای که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور  به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ گردیده است، پذیرش دانشجو در دوره دکتری (ph.D) در سال تحصیلی ۹۹ – ۱۳۹۸ در دو مرحله انجام می‌پذیرد.

در مرحله اول سنجش علمی توسط سازمان سنجش انجام می‌گیرد. بعد از اعلام نتیجه داوطلبان در قالب کارنامه و تعیین حد نصاب سنجش علمی از سوی  دانشگاه‌ها (جدول شماره ۲)،   در صورت کسب حد نصاب لازم توسط داوطلب، مصاحبه علمی و سنجش عملی (مرحله دوم) آغاز می‌گردد.

شایان ذکر است، نمره کسب شده توسط داوطلب، در نمره کل نهایی (مصاحبه علمی و سنجش عملی) داوطلب  اعمال نمی‌‏گردد.

شرکت در مرحله دوم ارزیابی (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) برای تمامی متقاضیان و پذیرش نهایی الزامی می‌باشد.

یادآور می‌شود، داوطلبانی که حد نصاب تعیین شده در مرحله اول را کسب نموده اند، طبق برنامه زمان بندی که در جدول شماره ۲ آمده است به دانشکده‌های مورد نظر در دانشگاه، ولی عصر (عج) مراجعه و ضمن ارائه اصل مدارک و مستندات در آزمون مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی) شرکت نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

تکمیل فرم شماره ۱

اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی تمام صفحات آن‌ها

تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸

اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و ریز نمرات هر دو مقطع

تبصره ۱: آن دسته از داوطلبان که فارغ التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نیز ارائه نمایند.

لازم به ذکر است، بیان این نکته که طبق تبصره ۲ آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور در مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ التحصیل خواهند شد.‌

می‌بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحد‌های گذرانده تا تاریخ ۳۰/۱۱/۹۶ را همراه داشته و ارائه نمایند.

همچنین متقاضیان می‌بایست فیش بانکی به مبلغ ۶۰۰۰۰۰ ریال (شصت هزار تومان) بابت هزینه آزمون مصاحبه به شماه حساب ۲۱۷۸۶۷۳۸۰۸۰۰۷ بانک ملی به نام درآمد‌های اختصاصی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان واریز و اصل و کپی آن را ارائه کنند.

تاکید می‌شود، کلیه داوطلبانی که حد نصاب مرحله دوم ارزیابی (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی)  را کسب نمایند (جدول شماره ۳) و در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه قرار گیرند، اسامی آن‏ها بترتیب نمره کسب شده به سازمان سنجش ارسال و قبول شدگان نهایی توسط سازمان سنجش به دانشگاه‌ها اعلام می‏شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top