تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/03/29 - 22:56
کد خبر: 316390

زن هنجارشکن غیرگیلانی روانه زندان شد

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: زن غیرگیلانی که در یکی از خیابان‌های شهر رشت اقدام به انجام حرکات هنجارشکنانه کرده بود با قرار تأمین وثیقه روانه زندان شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: زن هنجارشکن غیرگیلانی که دوشنبه گذشته در یکی از خیابان‌های شهر رشت اقدام به انجام حرکات خلاف شئونات اسلامی کرده بود با قرار تأمین وثیقه روانه زندان شد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد: این زن 35 ساله به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت و در ملاء عام اقدام به انجام حرکات غیراخلاقی و خلاف شئونات اسلامی می‌کرد.

رسول‌زاده با بیان اینکه در زمان حضور نیروی انتظامی فرد مذکور به‌صورت زننده‌ای در وسط بلوار ایستاده بود گفت: وی در خلال انجام رفتارهای هنجارشکنانه از مردم نیز می‌خواست با او همراهی کنند؛ با این وجود مأموران ناجا با نهایت سعه صدر با وی رفتار کردند.

وی ماجرای فحاشی زن هنجارشکن خطاب به مأمور نیروی انتظامی را نیز مورد اشاره قرار داد و ابراز داشت: این درگیری و فحاشی به مدت دو ساعت به طول انجامید و عوامل نیروی انتظامی هم برای حفظ حرمت وی از برخورد قهری خودداری کردند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از درگیری به وجود آمده بین زن هنجارشکن و عده‌ای از بانوانی که سعی در متقاعد کردن وی داشتند سخن گفت و افزود: این خانم سابقه محکومیت در بحث مصرف مشروبات الکلی را هم داشته است.

رسول‌زاده فرساد با تأکید بر اینکه این زن هم‌اکنون در زندان لاکان به سر می‌برد افزود: ما از مردم و شهروندان توقع داریم که سنجیده و عالمانه تصمیم بگیرند از سویی دیگر آن‌‌‌چه‌که در حال حاضر در فضای مجازی در این مورد انتشار پیدا کرده حقیقت ماجرا نیست.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: اصرار زن هنجارشکن به انجام رفتارهای خلاف شرع، تحریک دیگران، تمرد از دستور و درگیری و توهین به پلیس و تعدادی از شهروندان منجر به دستگیری وی شد.

رسول‌زاده فرساد به برخی از اتهامات نامبرده اشاره کرد و گفت: این زن به علت کشف حجاب، تشویق به فساد و فحشاء، شرب خمر، اخلال در نظم عمومی و درگیری و تمرد در برابر مأموران پلیس با قرار وثیقه روانه زندان شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top