تاریخ انتشار: شنبه 1398/04/01 - 14:48
کد خبر: 316646

محمدامین سلیمی

ابتذال هواداری با طعم دیزی

ابتذال هواداری با طعم دیزی

ما حساسیم میخواهیم انتقام شکست هایمان را از یکدیگر بگیریم وگرنه نه آن عکس سه نفره ارزش اینهمه واکنش و طعنه و تحلیل و سوژه شدن را داشت و نه توییت رائفی پور حامل اندکی فهم فضای موجود بود که برعکس بیشتر به دوقطبی‌ حزب اللهی ها رسمیت بخشید و فضا را رادیکال‌تر کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدامین سلیمی*// و اما راستش را بخواهید آنچه از این دعوای چند روزه امت حزب الله بر سر رائفی پور و جبرائیلی و ... به من دست داد فقط ترس بود من از خودمان میترسم با همه امیدی که به آینده حزب الله دارم و همه رشدهایی که در این چند مدت شاهدش بوده و هستم اما خیلی میترسم .

ترس از اینکه کینه و عقده و خشم های فروخورده و حسادت  و رقابت و خیلی چیزهای دیگری که به مدد شبکه اجتماعی بدجور بروز کرده است دامن خیلی از ما امت انقلابی را هم گرفته باشد.

ما حساسیم میخواهیم انتقام شکست هایمان را از یکدیگر  بگیریم وگرنه نه آن عکس سه نفره ارزش اینهمه واکنش و طعنه و تحلیل و سوژه شدن را داشت و نه  توییت رائفی پور حامل اندکی فهم فضای موجود بود که برعکس بیشتر به دوقطبی‌ حزب اللهی ها رسمیت بخشید و فضا را رادیکال‌تر کرد.

یامین پور رائفی پور جبرائیلی محمدی پناهیان ماندگاری و صدها نفر دیگر نه دشمن ما هستند نه رقیب، جماعتی از مبلغین انقلاب هستند با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متفاوت و حتما جایی هم اشتباه داشته‌اند و حتما غلط هم گفته‌اند.

اما مگر ما اشتباه نداشته ایم؟ مگر ما تا بحال غلط نگفته‌ایم؟

خلاصه از اینکه میبینم یک عکس سه نفره هنوز میتواند اینجور ما را مثال سگ و گربه به جان هم بیاندازد و روزها از ما وقت بگیرد و سرگرممان کند، فقط همین را میفهمم که ما هنوز در دایره بسته جماعت خودمان گیر کرده ایم و خبر از مردم نداریم و البته این را هم میفهمم که برخی در نقد درون گفتمانی دیگر آنقدر آش را شور میکنند که هیچ نقطه سالمی در طرف مقابل نماند.نقد افراد داخل جبهه انقلاب حرام نیست که اگر یک جو عقل داشته باشیم از آن استقبال هم میکنیم اما حواسمان باشد اگر روی دنده نقد افتادیم دیگر جوری جلو نرویم که طرف را با خاک کوچه یکی کنیم و هرچه خواستیم بارش کنیم .

جمع بندی:
نقد من یکی مشخص است: من با تنزل مرجعیت فکری انقلابی ها مشکل دارم من به اینکه به جای اخذ مبانی از منابع اصلی مانند امام رهبری مصباح مطهری و... صرفا به مبلغین و قاریان رجوع شود و آنها در جایگاه مرجعیت قرار بگیرند ایراد دارم  و البته با این فرهنگ هواداری سخیف نسبت به برخی چهره های انقلابی هم مشکل دارم که از این بدتر دامن زدن خود آن چهره مشهور به اینجور بازی هاست.

نکته آخر: یک جاهایی خود ما باعث مرجع شدن برخی چهره ها هستیم، سربسته میگویم وقتی فلان عالم و اندیشمند را به واسطه یک اختلاف به لجن میکشیم، ته چیزی که برایمان میماند همین است که مانده.

* دبیر سابق شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top