تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/02 - 17:39
کد خبر: 316807

سلیمانی: مناطق ممنوعه کنار سواحل نباید داشته باشیم

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: مناطق ممنوعه نباید کنار سواحل داشته باشیم و مردم باید از همه طول ساحل استفاده کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ ایوب سلیمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه همایش کلانتری‌های استان مازندران در جمع خبرنگاران در ارتباط با اجرای طرح‌های دریا، اظهار کرد: مناطق ممنوعه نباید کنار سواحل داشته باشیم و مردم باید از همه طول ساحل استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه حفاظت و حراست از اموال، جان و زندگی و آسایش  مردم وظیفه نیروی انتظامی است، گفت: اجرای قوانین برای ما بسیار مهم است.

جانشین مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: مجموعه تفرجگاهی که مردم استفاده می‌کنند بسیار بیشتر از تفرجگاه شناگاه‌های شناسامه‌دار است، انتظار داریم که دامنه مسؤولیت متولیان را افزایش دهیم و اینکه در این مجموعه‌ها خدمات به دلیل ازدحام با کندی پیش می‌رود حرف درست و دقیقی است که باید کاری کنیم که ازدحام ایجاد نشود.

وی با اعلام اینکه ایجاد آرامش در مناطق شمالی کشور را به صورت ویژه پیگیری می‌کنیم، افزود:  نیروی انتظامی برای ارائه خدمات مطلوب نیاز به همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های دریا برخی ناهماهنگی‌های وجود دارد اما با وجود مشکلات مردم رضایت نسبی دارند.

وی با اعلام اینکه برخی از دستگاه‌ها با تاخیر وارد اجرای طرح‌های دریا شدند، گفت: طرح از 20 خرداد ماه آغاز شده نیروی انتظامی بسیار سریع‌تر از سایر دستگاه‌ها وارد طرح شده است و برای امنیت همه تلاش خویش را در دستور کار قرار می‌دهد.

جانشین فرماندهی ناجا در ارتباط با مشکلاتی که در بخش خصوصی ایجاد می‌شود، گفت: نیروی انتظامی مانع فعالیت مردم نمی‌شود ولی فعالان بخش خصوصی در محل کسب و کار خویش باید موازین قانونی و شرعی را رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: بخش خصوصی متخلف باید پاسخگو باشد و اگر جرم در سواحل دیده شود برخورد می‌شود.

سلیمانی یادآور شد: برای اعمال تکالیف قانونی با هیچ سازمانی مسامحه نمی‌کنیم، محکم پای تکالیف ایستادگی می‌کنیم.

وی در ارتباط با کم‌کاری برخی از دستگاه‌ها که در صحبت‌های اولیه خویش مطرح کرد، گفت: انتظار داریم که این روند با هماهنگی مناسب انجام شود.

جانشین فرماندهی ناجا با اعلام اینکه با کشف حجاب در خودرو، معابر عمومی و اماکن برخورد می‌کنیم، افزود: پلیس رفتار هتاکانه را نمی‌پذیرد و  برخورد با  رفتار هتاکانه موضوع ماموریت پلیس است.

وی یادآور شد: امروز اعتقاد داریم علاوه بر اینکه اصل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حاصل برخی بی‌توجهی داخل بوده مورد سوء استفاده دشمن قرار گرفته و بنا دارد که ارزش‌های اسلامی ما را تضعیف کنند.

سلیمانی اضافه کرد: در چند مورد مشکلاتی که در ارتباط با کشف حجاب به وجود آمده پس از بررسی‌ها مشخص شده است که این موارد از خارج کشور هدایت شده بودند،در همین جریان اخیر رشت مشخص شده که فرد سابقه‌دار بوده و بعد با صراحت ارتباط خویش با برخی از مراجع خارجی را تایید کرده است و حتی به ارتباط خویش با مسببان جریان چهارشنبه سفید اشاره کرده است.

وی با اعلام اینکه بیش از 90 درصد مردم جامعه به مبنای حجاب اعتقاد دارند، گفت: کشف حجاب جرم است و کسانی که اقدام به کشف حجاب می‌کنند اقلیت هستند و کشف حجاب جرم محسوب می‌شود و باید با آنها برخورد شود.

جانشین مرزبانی ناجا با اعلام اینکه برای مبارزه با کشف حجاب منحصرا در خودرو متمرکز نمی‌شویم، گفت: ساز و کار برنامه‌ متعددی را برای  برخورد با کشف حجاب در دستور کار داریم، نوع‌آوری و ابتکارات برای حداقل سازی مزاحمت برای مردم در اجرای قانونی در دستور کار است، اتفاقی که در رشت ایجاد شده است بیش از دو ساعت تردد مردم مختل شده، پلیس در این جریان نهایت مراعات را انجام داده است، حجاب برای ما قانون بوده  و کشف حجاب بی‌قانونی است و کسانی که جاهل به قانون بوده آگاه کرد و کسانی که مقابل قانون می‌ایستند باید با آنها برخورد کرد و دامنه برخورد کشف حجاب توسعه پیدا می‌کند و امیداورایم که شرایطی ایجاد شود که جرم مشهودی در جامعه دیده نشود.

وی با اعلام اینکه روند رشد سرقت در کشور متوقف شده است، گفت: در برخی از شهرها کاهش پیدا کرده است.

سلیمانی با اعلام اینکه سال گذشته 800 تن کشف مواد مخدر در کشور داشتیم، گفت: روز به روز با تغییر تاکتیک‌ها قاچاقچیان مقابله می‌کنیم به هر شکلی خودمان را تطبیق می‌دهیم.

وی اضافه کرد: بیش از 30 هزار نفر در داخل مجموعه نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر ماموریت دارند، همه این موارد وظیفه قانونی ما است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top