تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/02 - 23:45
کد خبر: 316874

معروف: هنوز با تیم‌های خوب دنیا فاصله داریم

پاسور تیم ملی والیبال گفت: دوست نداشتم صعود ما این هفته قطعی شود و علاقه داشتم تا روز آخر با فشار بازی کنیم. هنوز با تیم‌های خوب دنیا فاصله داریم و امیدواریم در دور نهایی، والیبالی در حد نام ایران ارائه کنیم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با فرانسه گفت: به تیم فرانسه تبریک می گویم. بازی خیلی خوبی انجام ندادیم اما مهم این بود که صعود ما به شیکاگو قطعی شد. همیشه به فرانسه باختیم و تا به حال یک مرتبه برنده شدیم. آنها با برنامه هستند و قدرت خود را به حریف دیکته می‌کند. دوست نداشتم صعود ما این هفته قطعی شود و علاقه داشتم تا روز آخر با فشار بازی کنیم. هنوز با تیم‌های خوب دنیا فاصله داریم و امیدواریم در دور نهایی، والیبالی در حد نام ایران ارائه کنیم.

او در دامه درباره میزبانی اردبیل در هفته چهارم رقابت‌ها تصریح کرد: در دو هفته‌ای که میزبان بودیم، میزبانی خوبی داشتیم. فکر می‌کنم تیم‌های دیگر راضی بودند. برای ورزشکار، هتل و سالن مهم است که هر دو شهر ارومیه و اردبیل شرایط خوبی برای تیم‌ها داشتند و شرایط راضی کننده بود.

معروف در پایان صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی بی انگیزه شده بود، تصریح کرد: فرانسه تیم قدرتمندی است و همیشه برابر این تیم بازنده بودیم. ما خیلی اختلافی با تیم‌های برتر دنیا نداریم. هیچ تیمی از قبل برنده نیست و حتی برزیل و فرانسه نیز نمی‌تواند بگوید ما برنده هستیم. اگر ما برابر همه تیم‌ها خوب بودیم و صدرنشین هستیم، دلیل نمی‌شود که ما فکر کنیم اختلاف زیادی با دیگر تیم‌ها داریم. شور و نشاط هواداران و دو هفته میزبانی باعث شد تا ما در همه بازی‌ها دویست درصد توان خود را بگذریم. در بازی‌ها برد و باخت است و بازیکنان با همه وجود تلاش می‌کنند. همه بدانند که بازیکنان کم کاری نکردند و بازیکنان با مسئولیت و شرایط سخت در زمین ظاهر شدند و این حس را از تلویزیون به مردم انتقال دادیم و تا به امروز نمره قبولی گرفتیم و برای دور نهایی نیز با انگیزه زیادی ظاهر خواهیم شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top