تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/03 - 15:09
کد خبر: 316932

واکنش بسیج دانشجویی به اتفاقات دانشگاه شهید بهشتی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: اتفاق اخیر که در روز چهارشنبه رخ داد دو حالت بیشتر ندارد یا بی عرضگی مدیریت مدیران دانشگاه است یا این مسائل به صورت عمدی در حال رخ دادن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازخبرگزاری دانشجو، چهارشنبه هفته پیش بود که برنامه‌ای در تالار ابوریحان بیرونی مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. برنامه‌ای که با هنجار شکنی و حضور افراد با پوششی به دور از شان دانشگاه  همراه بود و فضای علمی و تحقیقاتی دانشگاه تحت الشعاع تصمیم کسانی قرار گرفت که به هر طریقی می‌خواهند جیب  دانشگاه را به اسم درآمد زایی پر کنند. آن هم در  دانشگاهی که دومین رتبه را در تخصیص بودجه از دولت بین دانشگا‌های دولتی به خود اختصاص داده است.

صابر باغخانی‌پور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در این باره گفت: متاسفانه پارسال چندین بار برنامه‌هایی که منافی عفت و فضای علمی دانشگاه بود در تالار ابوریحان بیرونی برگزار شد و بنده به عنوان عضو شورای فرهنگی دانشگاه در جلسه‌ای که در پاییز سال ۹۷ برگزار شد این مسئله را گوشزد کردم و قرار بر این شد که مسئولین امر نظارت مضاعفی بر مسئله قرار داد‌های تالار ابوریحان بیرونی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه تالار ابوریحان بیرونی ذیل ریاست دانشگاه مدیریت می‌شود و یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه مسئولیت تالار را بر عهده دارد تصریح کرد: در آن جلسه با تذکراتی و توضیحاتی که ارائه شد بنا بر این شد تا با نظارت مضاعف بر قرار داد‌ها و اسم شرکت‌ها و اسم مهمان‌ها از اتفاقات این چنینی جلوگیری شود.

باغخانی‌پور در ادامه با اشاره به بحث در آمد زایی دانشگاه از این طریق گفت: درآمد زایی به هر طریقی برای دانشگاه بیشتر دارای خفت و خواری است و با اتفاق اخیر که در روز چهارشنبه رخ داد دو حالت بیشتر ندارد یا بی عرضگی مدیریت مدیران دانشگاه است یا این مسائل به صورت عمدی در حال رخ دادن است یعنی مسئولین دانشگاه می‌خواهند که این اتفاقات در دانشگاه بیفتد که ان شا الله اینطور نباشد.

وی در پایان با اشاره به ناراحتی دانشجویان از مسائل پیش آمده در سطح دانشگاه خاطرنشان کرد: از وزارت علوم و مسئولین مربوطه خواهشمندیم که این مسئله به صورت جدی پیگیری بشود و با خطا کننده به بر خورد شود و محیط علمی دانشگاه پاک بماند و به خاطر در آمد زایی هرکاری صورت نگیرد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top