تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/04/04 - 09:39
کد خبر: 317054

پیشنهادی ویژه برای تعطیلات تابستانی تیرماه دانشجویان؛

معرفی ۵ بازی برتر اندروید و ios برای گیمر‌های موبایل +دانلود

معرفی ۵ بازی برتر اندروید و ios برای گیمر‌های موبایل +دانلود

با به پایان رسیدن ماه خرداد اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های رایگان منتشر شده در این ماه برویم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از رقابتی آنلاین گرفته تا ورزشی مانند WWE Universe و سبک مچ‌تری مثل Toy Story Drop! در فهرست بهترین‌های خرداد ماه هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در تیر ماه سال ۹۸، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS بازی‌های جذاب و رایگانی که جزو برترین بازی‌ها از شرکت های معروف بازی سازی مانندcritical force,tencent, supercell,esport و... هستند را جمع‌آوری کرده ایم. با به پایان رسیدن ماه خرداد اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های رایگان منتشر شده در این ماه برویم. آثار دیگری در سبک‌های مختلفی از رقابتی آنلاین گرفته تا ورزشی مانند WWE Universe و سبک مچ‌تری مثل Toy Story Drop! در فهرست بهترین‌های خرداد ماه هستند که در ادامه می‌توانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

1.brawl stars

بازی جذاب دیگری از شرکت سوپرسل سازنده بازی های معروف کلش آو کلنز، کلش رویال و بوم بیچ،این بازی از لحاظ گیم پلی شباهت زیادی به بازی کلش رویال دارد و محیط بازی هم مثل کلش رویال محیطی فانتزی و بامزه است.

نبردها کلا سه دقیقه بیشتر به طول نمی انجامند و شما هم میتوانید حالت های مختلف بازی را هم به صورت تکی و هم دو نفره آنلاین تجربه کنید.

شما یک سری جنگجوی فانتزی در اختیار دارید که هر کدام هم دارای قابلیت های خاص خود است. البته قفل بقیه را هم میتوانید در طول بازی باز کرده و حتی آنها را ارتقا دهید.

برای هر کدام از جنگجوها ظاهرها و لباس های مختلفی طراحی شده که میتوانید آنها را خریداری کرده وضمنا در اینجا هم میتوانید مثل بازی کلش رویال تشکیل یک گروه داده یا به گروه های دیگر بپیوندید و برای کسب جوایز بیشتر با هم گروهی هایتان همکاری کنید.

لینک دانلود:


2.pubg mobile

نسخه آنلاین بازی میدان نبرد ناشناخته با گرافیک سه بعدی فوق العاده و امکان مبارزه گروهی، صد کماندو در جزیره دور افتاده ای به ابعاد 8 کیلومتر در 8 کیلومتر با چتر نجات فرود می آیند؛ هر کدام از این کماندوها برای بقای خودش مبارزه میکند و آن کماندویی که آخرین نفری باشد که در بازی باقی میماند برنده بازی است. تمام جوایز بازی هم مال او خواهد بود! گیم پلی شما به محض فرود باید به دنبال سلاح و بعد از آن وسیله نقلیه و منابع مورد نیازتان باشید. سلاح از همه مهمتر است چون در برخورد با کماندوهای دیگر اگر سلاح نداشته باشید کارتان تمام خواهد بود. البته صرف داشتن سلاح کافی نیست. شما باید تاکتیک جنگی خوبی را هم در هر موقعیت اتخاذ کنید و مراقب باشید از جایی که انتظارش را ندارید به شما حمله نشود. به تدریج که بازی ادامه پیدا میکند جزیره کوچک و کوچکتر میشود و درگیری شما با کماندوهای دیگر غیرقابل اجتناب خواهد شد. آن کسی که آخرین نفری باشد که در جزیره باقی میماند برنده بازی است اما برای این کار باید استاد دوام آوردن در شرایط مختلف و به خصوص بحرانی و سخت باشید. گرافیک سه بعدی فوق العاده با کیفیت اچ دی و طراحی عالی افکت های صوتی بازی در طراحی گرافیک و افکت های بصری این بازی از موتور Unreal Engine 4 استفاده شده است. از طرفی تمام جزئیات در گرافیک بازی با دقت بالا و کیفیت فوق العاده رعایت شده اند و این یعنی شبیه سازی یک میدان نبرد واقعی. همچنین در طراحی صداها و افکت های صوتی بازی نیز زحمت زیادی کشیده شده و صداها با بالاترین کیفیت شبیه سازی شده اند.

لینک دانلود:

3.dream league soccer 2019

بازی لیگ فوتبال 2019 با گیم پلی و گرافیکی بهتر از همیشه، شانس خود را برای تشکیل بهترین تیم فوتبال دنیا امتحان کنید. ستارگان فوتبال را به تیم خود بیاورید، استادیوم خودتان را بسازید و با با تیم فوتبال کاربران دیگری از سراسر دنیا برای رسیدن به مقام اول لیگ رقابت کنید. ویژگی ها: - دارای فهرستی از بازیکنان واقعی فوتبال برگرفته از فهرست FIFPro برای هر چه واقعی تر شدن بازی - امکان تشکیل یک تیم فوتبال و مدیریت آن - امکان خرید ستارگان فوتبال همچون دیگو کاستا، آرون رمزی و خیلی بازیکنان دیگر - امکان تعیین تاکتیک ها و آرایش تیم تان در زمین برای برتری بر تیم مقابل - دارای 6 لیگ مختلف که میتوانید از پایین ترین آنها شروع کرده و تیم تان را به بالاترین آنها یعنی لیگ حرفه ای برسانید، فکر میکنید از عهده این کار بر بیایید؟ - عملکرد هوشمندانه تر و تاکتیکی تر هوش مصنوعی بازی که باعث جالب تر و چالش بر انگیز تر شدن مسابقات شده است. - گرافیک بهتر، حرکات طبیعی تر و گیم پلی پویا تر - امکان رقابت با بهترین تیم های فوتبال از سراسر دنیا، ثابت کنید که تیم شما بهترین تیم است. - دارای بیش از 7 جام مختلف - امکان ساخت استادیومی برای تیم تان - امکان ارتقای خصوصیات بیشتری از بازیکنان خود با دقت بالاتر - دارای سری اهدافی که در هر لیگ باید به آنها برسید.

لینک دانلود:

4.critical ops

یک بازی حادثه ای کاملا جدی در سبک تیراندازی و از زاویه دید اول شخص که در آن باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم از مهارت های تاکتیکی خود استفاده کنید، جذابیت این بازی در آن است که شما هم میتوانید در یک عملیات خطرناک در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست ها بجنگید و هم در نقش تروریست ها بازی کنید و همه جا را به ویرانی بکشید.

با دوستان تان متحد شوید و همراه با یکدیگر علیه ترویست ها بجنگید، سعی کنید بیشترین امتیاز را بیاورید و به صدر جدول بیشترین امتیازات بازی برسید.

این نبردی رقابتی است که در آن به سلاح های مختلفی از طپانچه تا تفنگ های AK47 و تفنگ های تک تیرانداز دسترسی خواهید داشت و باید از تمام مهارت های جنگی خود استفاده کنید.

لینک دانلود:

5. shadow fight3

معرفی ۵ بازی برتر اندروید و ios برای گیمر‌های موبایل +دانلود

قسمت سوم از بازی محبوب نبرد سایه ها از استودیوی بازی سازی NEKKI با یک تغییر اساسی: نمایان شدن گرافیک بازی و خارج شدن آن از حالت سایه ای، قدم در دنیای سایه ها بگذارید آن هم در زمان یک تحول بزرگ؛ پرده از تمام رازهای دنیای سایه ها بردارید و تبدیل به بزرگترین مبارزی شوید که تا به حال دنیا به خود دیده است. شما باز هم نقش قهرمانی را بازی میکنید که سرنوشتش هنوز رقم نخورده است. آینده چطور خواهد بود؟ این به تلاش امروز شما بستگی دارد!

سبک مبارزه خود را از بین سه سبک مختلف انتخاب کنید، در همان سبک تجربه  کسب کنید، از سلاح های مختلف استفاده کنید و حتی آنها را با هم ترکیب کرده و به سلاح های جدیدتری دست پیدا کنید، فنون رزمی جدید را یاد بگیرید و قدم در دنیای پرماجرای سایه ها بگذارید.

در این قسمت از بازی نبرد سایه ها از فناوری های جدیدی استفاده شده تا محیط بازی هر چه پویاتر و حرکات و ضربات کاراکترها هر چه طبیعی تر باشد.

لینک دانلود:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top