تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/05 - 08:33
کد خبر: 317170

حکم عامل تعرض به دانش آموزان اصفهانی صادر شد

نایب رئیس انجمن اولیا و مربیان یک مدرسه پسرانه در اصفهان به جرم تعرض، تشویق به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن به ۱۰۰ ضربه شلاق و تحمل ۴ بار حبس به‌مدت ۲۰ سال محکوم شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، این مرد شیطان صفت اواسط آذر سال ۹۷ با شکایت خانواده دانش‌آموزان دستگیر شد. وی که پیش‌تر رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و سال گذشته نایب‌رئیس انجمن بوده است ،۴ کودک ۸ و ۹ ساله را در دستشویی مدرسه مورد تعرض قرار داده و با یک مداد نوک‌تیز یا چاقو و سلاح سرد آنها را تهدید می‌کرد.

بازداشت متهم
سارا باقری، وکیل پرونده و از وکلای داوطلب انجمن حمایت از حقوق کودکان به «خبرآنلاین» گفت: «با شکایت خانواده‌ها به مدیر مدرسه وی منکر ماجرا شد اما وقتی حراست آموزش و پرورش و پلیس امنیت به مدرسه وارد شدند بلافاصله متهم بازداشت شد و به زندان رفت. در ادامه تحقیقات مشخص شد این متهم قبل از اینکه بخواهد بچه‌ها را مورد کودک‌آزاری قرار دهد، عکس بعضی از مادران دانش‌آموزان را از تلگرام فوتوشاپ می‌کرده و آنها را به لحاظ روانی نیز آزار می‌داده است. نکته مهم‌تر اینکه فرزند خود این متهم هم در این مدرسه درس می‌خوانده است. این فرد دائماً در مدرسه حضور داشته و آزادانه با بچه‌ها در ارتباط بوده است. تقصیری که متوجه آموزش‌ و پرورش و کادر مدرسه بوده و دائماً از مسئولیت آن شانه خالی می‌کنند.

طرح دعوی برای آدم‌ربایی
باقری در ادامه گفت: در کیفرخواستی که علیه متهم صادر شد آمده بود که وی برای اطفال ایجاد مزاحمت کرده، کودک‌آزاری و تشویق و تحریک به انحرافات جنسی و تسهیل دستیابی به محتوای مستهجن از طریق نشان دادن تصاویر مبتذل و مستهجن به اطفال و توهین به آنها از دیگر اتهامات وی بود که قرار جلب برای متهم صادر شد. بعد از آن خانواده‌ها نسبت به آدم‌ربایی هم طرح دعوی کردند که مورد تأیید دادگاه قرار گرفت و پرونده وارد دادگاه کیفری یک اصفهان شد. متهم از آذرماه در زندان است؛ چرا که جرم او شامل اعمال منافی عفت بوده است.

۱۰۰ ضربه شلاق و ۲۰ سال زندان
طی گواهی‌هایی که پزشکی قانونی برای دانش‌آموزان آزار دیده صادر کرده بود، اختلال روانی حاصل از تعرض و تجاوز ذکر شده بود. به‌همین دلیل در حکمی که صادر شد متهم به‌خاطر ارتکاب عمل شنیع تفخیذ به عنف به صد ضربه شلاق حدی محکوم شده است. علاوه بر این وی بابت آدم‌ربایی و اتهاماتی که در کیفرخواست آمده به تحمل ۴ بار حبس ۲۰ ساله و تعزیری محکوم شد که البته یک بار آن قابل اجراست.وکیل پرونده گفت: این بچه‌ها در حال حاضر تحت نظر خدمات روان‌شناسی هستند که خانواده‌ها با هزینه شخصی خودشان فراهم کرده‌اند. در این پرونده آموزش و پرورش هیچ مسئولیتی را نپذیرفته است. فقط بعد از رسانه‌ای‌ شدن این ماجرا، با یک تصمیم شتاب‌زده، مدیر مدرسه را اخراج کرده است و بقیه کادر مدرسه هم تغییر کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top