تاریخ انتشار: جمعه 1398/04/07 - 00:21
کد خبر: 317457

دیدار اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج با قاضی پرونده چهارباغ

دادرس ویژه پرونده فساد چهارباغ گفت: اعضای بازداشت شده شورای شهر هارباغ که در زمان انتخابات رد صلاحیت شده بودند طبق قانون جدیدی به واسطه ی یکی از نمایندگان کرج تایید صلاحیت شده و دوباره به راس امور شورا بازگشتند!

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اعضای قرارگاه حاج احمد متوسلیان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج، با دادرس ویژه پرونده فساد مالی شورای شهر و شهرداری چهارباغ دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد رضایی مسؤول قرارگاه حاج احمد متوسلیان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج، با اشاره به  فرموده رهبر انقلاب مبنی بر اینکه «مبارزه با فساد یک جهاد واقعی و البته کار بسیار دشواری است» گفت: هدف از این دیدار تقدیر از عمل انقلابی قاضی احمد زاده و پیگیری مجدانه پرونده فساد چهارباغ است.

رضایی افزود: هرجا عملی انقلابی و به دور از تعصبات سیاسی در جهت پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب و ترفیع نظام اسلامی باشد، بسیج دانشجویی با سنجیدن معیار های انقلاب اسلامی، از آن دفاع خواهد کرد و تا حد توان بر این امر اهتمام می ورزد.

همچنین در این دیدار قاضی احمدزاده دادرس ویژه پرونده فساد مالی شورای شهر و شهرداری چهارباغ پس از ابراز خرسندی از پیگیری موضوعات اینچنینی توسط مجموعه  بسیج دانشجویی، قاضی را مکلف به اجرای قانون و عدالت دانست و اظهار داشت: عدم توجه و نظارت مناسب به مناطقی که گاهی در حاشیه ی مرکز استان و بخش ها قرار دارند و از نظر طبیعی محیطی مناسب برای تغییر کاربری و استفاده شخصی می باشند، موجب شده است تا زمینه فساد های مالی،اخلاقی و اجتماعی برای برخی از جمله مسؤولین آن مناطق به وجود بیاید.

احمدزاده ادامه داد: در رابطه با فساد مالی چهارباغ پس از دریافت اخبار متعدد مبنی بر سنگ اندازی اعضای شورای شهر و شهرداری در روند امور ساخت و ساز قانونی و همچنین درخواست های نامتعارف مالی از مردم و پیمانکاران توسط اعضای شورا و شهرداری؛ حدود ۸ ماه تیم تخصصی ما با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) پیگیر این امر بودند.

دادرس ویژه پرونده چهارباغ ادامه داد: این تحقیقات گسترده منجر به بازداشت ۳ نفر از ۵ نفر اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری از جمله رئیس پلیس ساختمانی و همچنین شهردار سابق این منطقه به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع، اختلاس، تبانی در معادلات دولتی، اخذ رشوه، پولشویی و رایش(واسطه گری رشوه) شد.

وی افزود: این ۳ شخص که در زمان انتخابات رد صلاحیت شده بودند طبق قانون جدیدی که توسط نمایندگان به تصویب رسیده است به واسطه ی یکی از نمایندگان کرج تایید صلاحیت شده و دوباره به راس امور شورا بازگشتند!

این قاضی تصریح کرد: طبق مدارک به دست آمده پس از تصویب این قانون بیش از ۱۵ مورد از اینگونه فسادها و اختلاس های کلان در کشور گزارش شده است که آماری تامل برانگیز است..

احمدزاده ادامه داد: تنها راه مبارزه به منظور پیشگیری از وقوع جرم در دستگاه ها و ادرات دولتی اصلاح قانون است و این امر نیازمند همت جدی همگانی است تا خلاء های قانونی برطرف شده و فساد سیستمی به حداقل برسد که در این راستا برخی قوانین شهرداری هم که از سال 1330 تغییر نداشته باید عوض شوند و متناسب با شرایط و نیازهای روز مورد بازنگری قرار گیرند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top