تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/09 - 18:30
کد خبر: 317753

آغاز طرح تابستانی «انس با قرآن کریم ۱۴۵۳» در رسانه ملی

همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، ویژه برنامه تلویزیونی «انس با قرآن کریم ۱۴۵۳» در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون کلید خورد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ سیزدهمین دوره طرح بزرگ قرآنی رسانه ملی که با محوریت حفظ قرآن کریم طی سال‌های گذشته و با همت شبکه قرآن و معارف سیما برگزار گردیده شد امسال با عنوان «انس با قرآن کریم ۱۴۵۳» به روی آنتن این شبکه و دیگر شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌رود.

این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ در ۲ بخش آقایان و بانوان با اجرای احمد شفازاده و الهام غفاری و همچنین کارشناسی محمدمهدی بحرالعلوم در بخش برادران و ماندگارمهر و مسلمی در بخش خواهران به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.

طرح درس روزانه حفظ سوره‌های جزء سی قرآن کریم، مسابقه روزانه با محوریت آیات جزء سی، آموزش مفاهیم و تجوید قرائت توسط اساتید بهشتی و موسوی بلده و نیز وله‌های مرتبط با این انس با قرآن کریم از بخش‌های درنظر گرفته شده برای «۱۴۵۳» است.

«انس با قرآن کریم ۱۴۵۳» با تهیه‌کنندگی امید ولیزاده کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که برای فصل تابستان برای مخاطبان تلویزیون در نظر گرفته شده است.

شبکه‌های مختلف صدا و سیما از جمله: رادیو قرآن و شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، آموزش، مستند، کودک، افق و ... از جمله همراهان شبکه قرآن و معارف سیما در این طرح تابستانی هستند.
 

تصحیح سبک زندگی رویکرد فصل جدید «روزی بهتر»
همزمان با آغاز فصل تابستان، سری جدید برنامه خانواده محور «روزی بهتر» با رویکرد تصحیح سبک زندگی از امروز شنبه اول تیرماه ۱۳۹۸ به صورت زنده به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

بر این اساس، «روزی بهتر» در روزهای شنبه با حضور حسن اکبری به موضوع خانواده و طب سنتی، یکشنبه ها با حضور خانم خزعلی به موضوع نقش زن در تحکیم خانواده، دوشنبه‌ها با کارشناسی خنیفر به موضوع معیشت در خانواده، سه‌شنبه‌ها با حضور خانم کاظمی به موضوع وظایف و تکلیف زوجین نسبت به هم، چهارشنبه‌ها باحضور تراشیون به موضوع خانواده و بهره‌مندی از فضای تابستان و نیز پنجشنبه‌ها با حضور قاسمی به موضوع نقش فرزند در تحکیم خانواد خواهد پرداخت.

بیان سیره عملی بزرگان دین با عنوان «گواه تاریخ»، گفت‌وگو با خانواده معظم شهداء متناسب با بحث روز برنامه تحت عنوان «شاهد مثال»، معرفی تکنیک‌های مدیریت زمان با عنوان «دُر گرانمایه» و پخش برگزیده‌هایی از سریال‌ها با موضوع بحث روز از بخش‌های جدید و جذاب فصل جدید «روزی بهتر» است.

«روزی بهتر» با تهیه‌کنندگی سیدحسین موسوی و اجرای رضا اسماعیلی، سیدرضا نواب و مونا انصاری‌فر، کاری از شبکه قرآن و معارف سیما است که شنبه تا پنجشنبه هرهفته از ساعت ۹ صبح به روی آنتن این شبکه می‌رود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top