تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/09 - 19:15
کد خبر: 317775

برنامه‌های تابستانی شبکه سه تشریح شد

قائم مقام شبکه سه سیما برنامه‌های تابستانی این شبکه را تشریح کرد و از بازگشت برنامه «حالا خورشید» خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ «محسن یزدی» قائم مقام شبکه سه سیما با حضور در شبکه پنج سیما به تشریح برنامه‌های تابستانی این شبکه پرداخت و گفت: در رسانه ملی، شبکه و جایی که هستیم و قرار داریم فراگیری آن از دورترین نقاط کشور تا مرفه‌ترین اقشار را در بر می‌گیرد که نیازهای متفاوتی دارند. در این دایره با طیف وسیعی از مردم و تقاضاهایشان طرف هستیم و روی آن هم خیلی فکر می‌کنیم.

وی افزود: گاهی اوقات ما در برنامه‌سازی خیلی تهران زده شده‌ایم که یک آفتی است که بعضی از ما را در سیاست‌گذاری دچار مشکل کند. بحث ایران، فقط تهران نیست و این موضوع برای ما اهمیت بسیاری دارد چون بسیاری از جوانان ما در کشور حتی از ابتدایی‌ترین امکانات هم برخوردار نیستند درحالی که جوانان تهرانی اگر در جنوب شهر هم زندگی می‌کنند، از حداقل امکاناتی برخوردار هستند.

یزدی در ادامه سخنانش به برنامه‌های تابستانی شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: در این فصل برنامه‌های عصر جدید و ستاره‌ساز ادامه خواهند داشت. همانطور که می‌دانید برنامه عصر جدید پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون است  و ما سعی کرده‌ایم که گستره مردم را در شهرهای مختلف مورد توجه قرار دهیم و امکان حضور جوانان را در این برنامه‌ها فراهم کنیم. در این دو برنامه که سرگرمی هستند نیز همانطور که می‌بینید میزبان جوانانی هستیم که برخی از آنها حتی تا به حال تهران را هم ندیده‌اند و برای اولین بار با هماهنگی شبکه به پایتخت سفر کرده‌اند. ما تلاش کرده‌ایم که امکانی برابر برای همه شرکت کنندگان رقم بخورد و هرکس که فکر می‌کند توانایی ویژه‌ای دارد، بتواند در این برنامه‌ها حضور پیدا کند.

وی در ادامه ظهارداشت: در برنامه‌های فکری هم به این موضوع توجه داشته‌ایم. ما مخاطبان بسیاری داریم که قطعا در حوزه‌های مختلف سوالات متفاوتی دارند که باید پاسخ به این نیاز مخاطبان نیز فراهم شود. در همین راستا برنامه میدان انقلاب و بدون توقف را داریم که هردو نیز برنامه‌های فکری هستند که به سوالات مردم پاسخ می‌دهند و سعی می‌کنیم خیلی صریح به این سوالات پاسخ بدهیم. در برنامه‌هایی هم که تا به حال روی آنتن رفته، دیده‌اید که این پاسخگویی وجود داشته و موضوعات مهمی هم برای این امر انتخاب شده است.

یزدی در حوزه سریال‌سازی و سریال‌های تلویزیون برای ایام تابستان نیز عنوان داشت: ما بعد از سریال گاندو نیز یک اثر طنز خواهیم داشت و سریالی طنز را روانه آنتن خواهیم کرد. البته این را هم بگویم که سریال گاندو برای ما یک تجربه بسیار خوب بود. خیلی معمول است که هنگام ساخت یک سریال تلویزیونی، می‌گویند در سریال‌های تلویزیون چون زنان و کودکان بیشتر مخاطب برنامه‌ها و بویژه سریال‌ها هستند، خیلی از سریال‌های این چنینی که موضوعاتی نظیر اصطلاحا عشق و عاشقی ندارند، اقبال نمی‌کنند. ولی گاندو این معاملات را به هم زد و مخاطبان خود را پیدا کرد. این مجموعه سریالی است که به مساله روز می‌پردازد و داستانی را که به سرنوشت ایران گره خورده را به تصویر می‌کشد. این سریال خیلی هم صریح است و هم حرف‌های جدیدی را می‌زند که حتی برخی از دوستان تعجب می‌کنند که این سریال چطور توانسته به روی آنتن برود.

وی در ادامه سخنانش درباره بازگشت برنامه «حالا خورشید» نیز عنوان داشت: هم این برنامه و هم سلام صبح بخیر هر دو در تابستان به روی آنتن خواهند رفت البته با شکل و شمایلی جدید.

یزدی همچنین در ادامه از مخاطبان تلویزیون درخواست کرد که به تماشای مستندهای تلویزیون بنشینند و عنوان داشت: ما در زمینه مستند پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم و به حوزه‌های مختلفی هم ورود داشته‌ایم که حرف‌های جدید و دقیق و تازه‌ای برای گفتن دارند و حتی با برجسته‌ترین افراد در این حوزه ارتباط داشته‌ایم و آثاری را تولید کرده‌اند. امیدوارم مردم بیشتر به تماشای مستندها روی بیاورند و از آثار جدیدی که قرار است بعد از ظهرها روی آنتن برود، استقبال کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top