تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/04/10 - 16:53
کد خبر: 317871

پیشنهاد‌هایی برای گذراندن مسیر؛

معرفی بازی‌های مخصوص مترو و اتوبوس +دانلود

معرفی بازی‌های مخصوص مترو و اتوبوس +دانلود

اگر اهل بازی های موبایلی هستید و برای رفت و آمد خود از مترو یا اتوبوس استفاده می کنید، شاید اسم یکی از بازی های زیر را شنیده باشید و یا افرادی را در حین بازی با این نرم افزارها دیده باشید. به همین بهانه به معرفی چند بازی موبایلی که شما را در طول روز سرگرم می‌کند می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اگر اهل بازی های موبایلی هستید و برای رفت و آمد خود از مترو یا اتوبوس استفاده می کنید، شاید اسم یکی از بازی های زیر را شنیده باشید و یا افرادی را در حین بازی با این نرم افزارها دیده باشید. به همین بهانه به معرفی چند بازی موبایلی که شما را در طول روز سرگرم می‌کند می‌پردازیم.

1.ballz
یک بازی تفننی ساده و در عین حال جالب که در آن باید توپ تان را به سمت چارخانه های رنگی پرتاب کرده و امتیاز بگیرید. چارخانه ها همین طور پایین می آیند و شما باید سعی کنید قبل از آنکه از صفحه خارج شوند توپ تان را به آنها بزنید.

روی هر کدام از چارخانه ها عددی نوشته شده که در واقع امتیازی است که در صورت از بین رفتن آن چارخانه به شما تعلق میگیرد. ضمنا میتوانید از آیتم های کمکی نیز استفاده کنید و البته قفل توپ های جدیدی را نیز در بازی باز کنید. بعد از هر مرحله سطح چارخانه ها بالاتر میرود و از بین بردشان مشکل تر میشود.

2. 2048
بازی معروف 2048 که در آن باید با حرکت دادن اعداد، اعداد یکسان را با هم ادغام کرده و در نهایت به عدد 2048 برسید، وقتی شما یک ردیف یا ستون را حرکت میدهید تمام خانه های آن حرکت میکنند و اگر دو خانه با عدد یکسان به هم برسند با هم ترکیب شده و تبدیل با یک خانه که جمع آن دو عدد است میشوند.

3.rider
یک بازی تفننی جالب با گرافیک نئونی بسیار زیبا و محیطی که هیچ گاه به پایانش نمیرسید! وقت آن است که سوار موتور سیکلت تان شوید و مثل حرفه های بپرید و حرکات آکروباتیک خطرناک انجام دهید.

4.flippy
یک بازی تفننی جالب با محیطی ساده و در عین حال چالش برانگیز که در آن میتوانید یک کارمند دونده را کنترل کنید و او را از موانع مختلفی همچون موانع نوک تیز عبور دهید! ببینید چند کارمند دیگر را میتوانید پشت سر بگذارید. مراحل بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید، قفل دونده های جدیدی را باز کنید و البته دوستان تان را هم در این بازی به چالش بکشید.

5.rotator
یک بازی تفننی جالب با محیطی ساده و در عین حال سرگرم کننده که در آن میبایست صفحه را بچرخانید. انجام بازی بسیار سخت می‌شود و شما میتوانید تنها با لمس و حرکت انگشت روی صفحه تونل را بچرخانید و توپ را هدایت کنید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
اقبال بلند خرید جنجالی استقلال
لحظه اعلام فوت رضا رشیدپور توسط علی اوجی! + فیلم
فروش بلیت چارتری در اربعین ممنوع می شود
نماهنگ/ رژیم صهیونیستی ماندنی نخواهد بود +فیلم
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top