تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/12 - 11:45
کد خبر: 318136

توضیحات مایکروسافت در مورد ویندوز 10

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود در مورد به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ توضیح داد. در واقع ویندوز ۱۰ نسخه‌ی 10 19H2 به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه فعلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود، بلکه بیشتر یک به‌روزرسانی جزئی است که روی بهبود عملکرد ویندوز، ویژگی‌های سازمانی و ارتقاء کیفیت ویندوز تمرکز دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: زمانی‌که مایکروسافت درحال کار روی نسخه‌ی فعلی ویندوز ۱۰ بود و خبر از کار هم‌زمان روی نسخه‌ی بعدی ویندوز داد، باعث گیج شدن خیلی از کاربران شد که هدف و برنامه‌ی مایکروسافت از این حرکت چیست؟ خوشبختانه مایکروسافت امروز توضیحات کافی در این مورد ارائه داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

درواقع ویندوز ۱۰ نسخه‌ی 10 19H2 به‌روزرسانی بزرگی برای نسخه فعلی ویندوز ۱۰ نخواهد بود، بلکه بیشتر یک به‌روزرسانی جزئی است که روی بهبود عملکرد ویندوز، ویژگی‌های سازمانی و ارتقاء کیفیت ویندوز  تمرکز دارد.

جان کی‌بل در وبلاگ مایکروسافت توضیح می‌دهد که به‌روزرسانی 10 19H2 به‌عنوان یک به‌روزرسانی تجمعی برای کاربران ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد و این موضوع به این معنی است که کاربرانی که از نسخه‌ی ماه مه ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، آن را به‌صورت یک به‌روزرسانی کم‌حجم و دقیقا همانند به‌روزرسانی‌های ماهیانه‌ی ویندوز دریافت می‌کنند. بااین‌حال کاربرانی که از نسخه‌ی قدیمی ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، باید این به‌روزرسانی‌ها را به‌صورت منظم و به ترتیب دریافت کنند.

مایکروسافت از امروز  آزمایش نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ با کدنام 19H2 را شروع کرده است. نکته مهم برای دریافت این به‌روزرسانی این است که کاربران باید حتما تنظیمات بخش دریافت نسخه‌ی ایسنایدر را روی Slow بگذارند تا قادر به دریافت این نسخه باشند. مایکروسافت می‌گوید به‌دلیل کنترل ویژگی‌ها و کیفیت این به‌روزرسانی، تمام ویژگی‌ها به‌صورت هم‌زمان برای کاربران فعال نیست و ممکن است کاربران ویژگی‌های جدید را بعد از به‌روزرسانی به نسخه‌ی اینسایدر مشاهده نکنند.

مایکروسافت تاریخ مشخصی برای ارائه این به‌روزرسانی اعلام نکرده، هرچند که می‌گوید هدفش ارائه این به‌روزرسانی در ماه سپتامبر است.

اگر علاقمند به تست ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ هستید، همین حالا می‌توانید ازطریق تنظیمات ویندوز اینسایدر کامپیوتر خود را به بیلد جدید آزمایشی یعنی 18362.10000 ارتقا دهید. توجه داشته باشید که نسخه‌های آزمایشی دارای باگ هستند و ممکن است به فایل‌های شما صدمه بزند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top