گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 318167

حاشیه‌سازی علیه رسانه ملی+تصاویر

وب سایت جماران ضمن حمله به این برنامه و رسانه ملی، نوشت: «در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سالینا را که در حال دور زدن تحریم نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد! مجری شبکه سه در این رابطه می‌گوید با همکاری یک تیم خبری یک میلیون بشکه نفت تحویل چینی‌ها شده است. او در ادامه با نشان دادن تصاویر هوایی از محل خرید نفت و همچنین تصویر یک کشتی به نام سالینا تمام ریز اطلاعات یک معامله نفتی را افشا کرد.»

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، برنامه «سلام صبح بخیر» که از شبکه سه سیما پخش می‌شود روز گذشته ۱۱ تیرماه ۹۸، اقدام به انتشار گزارش کوتاهی درباره موضوع دور زدن تحریم‌های نفتی آمریکا کرد. این گزارش به علت آن‌چه که برخی رسانه‌ها «افشای مسیرهای ایران برای دور زدن تحریم‌های نفتی» تلقی کردند مورد انتقاد قرار گرفت و حتی متهم به اقدام علیه امنیت ملی کشور شد.

وب سایت جماران ضمن حمله به این برنامه و رسانه ملی، نوشت: «در اقدامی عجیب برنامه صبحگاهی امروز شبکه سه سیما، کشتی سالینا را که در حال دور زدن تحریم نفتی بود تا خود چین مسیریابی و مسیر دور زدن تحریم نفتی اعلام کرد! مجری شبکه سه در این رابطه می‌گوید با همکاری یک تیم خبری یک میلیون بشکه نفت تحویل چینی‌ها شده است. او در ادامه با نشان دادن تصاویر هوایی از محل خرید نفت و همچنین تصویر یک کشتی به نام سالینا تمام ریز اطلاعات یک معامله نفتی را افشا کرد.»

پس از جماران، رسانه‌های دولتی و حامی دولت (ایسنا، عصر ایران، شرق) با همراهی کانال‌های ضدایرانی (همچون آمدنیوز) و افراد مساله داری مانند یاشار سلطانی و حسین درخشان، با حمله هماهنگ به رسانه ملی و شبکه سه، این برنامه را به درز اطلاعات محرمانه متهم کردند:

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.