تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/16 - 12:13
کد خبر: 318613

۱۳۶۰ پروژه عمرانی در مازندران تکمیل شده است

کارشناس کمیته برنامه و بودجه مازندران تعداد پروژه های مازندران در سال گذشته را چهار هزارو ۹۲۸ پروژه بیان کرد و گفت: هزار و ۳۶۰ پروژه پارسال در استان تکمیل شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، خدیجه صالحی پیش ازظهر یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان جویبار در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه سال گذشته تعدادیک هزارو ۳۶۰ پروژه خاتمه یافته است و در شهرستان جویبار نیز تعداد پروژه ها ۱۵۱ طرح بوده است.

وی اعتبارات کل استان در سال ۹۷ را یک هزارو ۳۶۳ میلیارد تومان بیان کردو افزود: از کل این اعتبارات، مبلغ ۸۴۴ میلیارد تومان به استان تخصیص یافته است که در قالب نقدی، اسنادی و اوراق پرداخت شده است.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان در ادامه خاطر نشان کرد: میانگین تخصیص اعتبارات در سال گذشته ۶۱ درصد بوده است که ۱۱ درصد نقدی، ۴۳ درصد اسنادی و ۷ درصد در قالب اوراق پرداخت شده است.

وی مهمترین طرح های اجراشده در سال ۹۷ را مربوط به مرمت آب بندانها و سدهای لاستیکی بیان کردو گفت: از کل اعتبارات تملک استان، بیش از ۲۶ میلیارد تومان برای نیروهای شاغل در طرح های عمرانی هزینه شده است.

صالحی مهمترین مشکلات در اجرای پروژه ها را عدم جذب تخصیص اعتبارات اسنادی در موعد مقررتوسط دستگاههای اجرایی بیان کردوافزود: تخریب پروژه های نیمه تمام نیز از دیگر مشکلات حال حاضر استان مازندران است.

وی تصریح کرد: در سالجاری اولویت با طرح های نیمه تمام استان است و پرداخت مطالبات نیز برای طرح های خاتمه یافته تعلق می گیرد.

کارشناس برنامه و بودجه استان با بیان اینکه اگر بخواهیم پروژه جدید در سطح استان داشته باشیم باید در کارگروه ماده ۲۳ بررسی شود، گفت: برای پروژه های بیش از ۲ میلیاردتومان علاوه برتصویب در این کارگروه، باید در شورای برنامه ریزی استان نیز مورد بررسی قطعی قرار گیرد.

صالحی میزان اعتبار تملک و متوازن شهرستان جویبار در سال گذشته را ۹ میلیاردو ۵۵۰ میلیون تومان بیان کردو گفت: اعتبارات امسال شهرستان ها هنوز ابلاغ نشده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top