تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/16 - 18:15
کد خبر: 318679

معرفی ۴ سایت مطرح برای فروش وسایل دسته دوم؛

راه‌هایی برای خلاص شدن از وسایل اضافه

راه‌هایی برای خلاص شدن از وسایل اضافه

حالا دیگر برای این که وسیله‌ای بی‌استفاده، کالایی نو یا دست دوم یا حتی خانه و خودرو بفروشید یا برای این که کالا و خدمات ویژه‌ای بخرید حتی لازم نیست سرتان را از روی موبایل یا لپ‌تاپ‌تان بلند کنید، این سایت ها به شما کمک می کند تا مشتری وسایل خود را به راحتی پیدا کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  اگر از کسانی هستید که یک انباری پر از لوازم جورواجور و به قول معروف، خرت و پرت دارید، بسیار خوشحال خواهید شد اگر کسی پیدا شود و وسایلی که نیاز ندارید را از شما بخرد، اینطور نیست؟

خب، اینکار در دنیای مجازی به راحتی امکان پذیر است. البته اگر وسایل موردنظر به دردبخور، سالم و با قیمت مناسبی عرضه کنید، زودتر می‌توانید آنها را بفروشید. با فروش وسایل دست دوم، اول اینکه آنها را به پول تبدیل می‌کنید و دوم اینکه به انباری خانه‌تان سروسامان می‌دهید.

۱.ایسام
در سایت ایسام، می‌توانید کالاهایتان را بدون هزینه ثبت کنید و فقط زمانی که فروش انجام شد، ایسام کارمزد خود را بر می‌دارد. در سایت ایسام شما پس از اطلاع از فروش کالایتان،  نسبت به ارسال کالا اقدام نموده و کالا را برای خریدار ارسال می نمایید. خوشبختانه در حال حاضر شرکت های پستی متعدد و معتبر در ایران فعالیت می کنند که با یک تلفن کالا را از محل فروشنده تحویل گرفته و برای خریدار ارسال می نمایند.

سایت ایسام این امکان را برای شما به وجود آورده تا بدون صرف هیچ هزینه ای، سریع و آسان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده و به صورت آنلاین محصولات خود را به روشهای مختلف بفروش برسانید. هدف ایسام همگانی کردن تجارت الکترونیک در کشور می باشد.

مزیت ایسام برای خریداران این است که فقط زمانی پول به فروشنده پرداخت می‌شود که خریدار، کالای موردنظر را دریافت کرده و از صحت آن مطمئن شود.

۲.دیوار
در سایت دیوار نیز ارسال آگهی بصورت رایگان انجام می‌شود. در کلیه آگهی‌های ذکر شده که؛ دیوار هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

۳.شیپور
در صفحه درباره ما شیپور نوشته شده:  حالا دیگر برای این که وسیله‌ای بی‌استفاده، کالایی نو یا دست دوم یا حتی خانه و خودرو بفروشید یا برای این که کالا و خدمات ویژه‌ای بخرید حتی لازم نیست سرتان را از روی موبایل یا لپ‌تاپ‌تان بلند کنید؛ شیپور در دست شماست تا با خیال راحت بخرید و با دل خوش بفروشید.

شیپور بازار داغی برای تمام فروختنی‌ها و نیازمندی‌های شماست تا بدون هیچ واسطه و هزینه‌ای در لذت و سادگی داد و ستد غرق بشوید.  اگر فروشنده‌اید، می‌توانید در کمتر از دو دقیقه یک بازار داغ برای چیزی که در چنته دارید بسازید.

«شیپور»، نیازمندی‌ها را با صدای بلند «اطلاع‌رسانی» می‌کند و فروختنی‌ها را «جار» می‌زند، و اسم آن هم از همین جا آمده است.  شیپور بازار رنگارنگ کالاها و آگهی‌هاست. آگهی‌هایی که صددرصد رایگان است و کالاهای شما را به‌راحتی آب خوردن به پول تبدیل می‌کند.

۴.آل دیجیتال
سایتی که هم کار فروش محصولات دیجیتال را انجام می‌دهد و هم اینکه کاربران می‌توانند کالای دیجیتالی خود را برای فروش ثبت کنند. مزیت این سایت این است که سیستم واسطه‌گری دارد و خریداران اعتماد بیشتری می‌کنند و به این ترتیب احتمال اینکه کالای شما سریعتر به فروش برسد بیشتر است.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
آیت‌الله مکارم شیرازی: عملیات پیروزمندانه سپاه مایۀ سربلندی مسلمانان جهان شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top