تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/19 - 20:35
کد خبر: 319201

رئیس دانشگاه تهران خط خود را از سران فتنه متمایز کند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تاکید کرد: رئیس دانشگاه تهران برای جبران این اشتباه در یک یادداشت خبری فتنه گران سال های ۷۸ و ۸۸ را محکوم کند و خط خود را از سران فتنه متمایز کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه‌ای خطاب به محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران تاکید کرد: با توجه به تحریف وقایع روز ۱۸ تیر ۷۸ در تقویم رسمی دانشگاه تهران و درج دروغ بزرگ تاریخی در این تقویم، انتظار است رئیس دانشگاه تهران برای جبران این اشتباه در یک یادداشت خبری فتنه گران سال های ۷۸ و ۸۸ را محکوم کند و خط خود را از سران فتنه متمایز کند.

متن این نامه خطاب به محمود نیلی احمدآبادی بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز هجدهم تیرماه سال 98، سالروز فتنه ای ست که با ده سال برنامه ریزی بلند مدتِ استراتژیست های غربی، بیست سال پیش اتفاق افتاد.

بررسی این فتنه ابعاد مورد توجهی از خیانت بعضی سیاستمداران منافق به دست می دهد که از ظرفیت دانشگاه تهران و جهالت و یا غفلت معدودی از دانشجویان و مهمتر از آن، سازماندهی عده ای معلوم الحال استفاده کردند و فتنه ای تلخ را رقم زدند که در نهایت بعد از شش روز، اقتدار و بصیرت و در صحنه بودن مردم را بار دیگر به رخ همه ی غربی ها و غربزده های داخلی کشید.

افرادی که فکر می کردند جریان دانشجویی مرده است و یا بازیچه دست آنهاست که هرآنچه می گویند بی کم و کاست عمل کند دچار اشتباه محاسباتی هستند. امروز در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دانشجویان انقلابی در دانشگاه تهران نخواهند گذاشت تاریخ تحریف شود، ما نمی گذاریم جای جلاد و شهید عوض شود.

آن روز اگر مردم حزب اللهی و بسیجیان جان بر کف به میدان نیامده بودند که معلوم نبود امروز چه کسانی این کشور را به غربی ها فروخته بودند. مگر این اغتشاشگران نبودند که ظرف شش روز ناامنی ایجاد کردند، بانک ها و موتور‌ها و ماشین های نیروهای انتظامی را آتش زدند و هرکسی که رنگ و بویی از عقلانیت و مذهب داشت به باد کتک گرفتند و کوکتل مولوتف درست کردند و با چوب و چماق و بستن خیابان ها و... قصد تعرض به امنیت مردم و ارزش های اسلامی را داشتند؟

یادتان می آید در شعارهایشان از چه کسی حمایت می کردند؟ یادتان می آید به وزارت کشور و برخی بانک ها و مساجد و حتی به مهد کودکی یورش بردند؟ یادتان می آید به سمت بیت رهبری در حرکت بودند؟ اینها اعتراض مسالمت آمیز است؟! از یاغی انقلاب، همان منافقی که هنوز هم عکسش الهام بخش فعالیت کسانی ست که انتهای آرمان شان رفع حصر امثال میرحسین موسوی ست، حمایت می کردند؟

فتنه 78 طراحی ده ساله ی استراتژیست های برتر سازمان های جاسوسی آمریکا و انگیسی بود که ظرف شش روز با بصیرت مردم مبدل به روسیاهی جریان سکولار و بی ریشه داخلی شد؛ امروز اما زبان آنها کوتاه نمی شود از این همه نفاق و دورویی و خرابکاری و همچنان در جریده هایشان دروغ پردازی می کنند؛ اما دانشجو بیدار است و ذلت این اتفاقات را نمی پذیرد و حقیقت را همچون نوری می داند که امثال تاج زاده ها نمی توانند با دستان سیاه خود آن را خاموش کنند.

جناب آقای نیلی احمدآبادی، با توجه به تحریف وقایع روز ۱۸ تیر ۷۸ در تقویم رسمی دانشگاه تهران و درج دروغ بزرگ تاریخی در این تقویم، انتظار است رئیس دانشگاه تهران برای جبران این اشتباه در یک یادداشت خبری فتنه گران سال های ۷۸ و ۸۸ را محکوم کند و خط خود را از سران فتنه متمایز کند.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران متن زیر را برای درج در روز ۱۸تیر تقویم دانشگاه پیشنهاد می کند:«آشوب عده ای از مزدوران داخلی آمریکا و سو استفاده از احساسات برخی دانشجویان برای ضربه زدن به امنیت کشور».

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top