تاریخ انتشار: شنبه 1398/04/22 - 09:08
کد خبر: 319465

نرگس حسینی در گفت‌وگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» مطرح کرد:

برگزاری نشست سالانه دفتر تحکیم وحدت با شعار «نوسازی مشارکت، کارآمدی جمهوریت»

سی و ششمین نشست سالانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت هفته آینده در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه ۹۸ در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. محوریت این نشست انتخابات شورای مرکزی اتحادیه است که هرساله با حضور اعضای شورای عمومی، برگزار می‌گردد. ضمنا این نشست آخرین شورای عمومی در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برقرار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرنامه دانشجویان ایران؛ نرگس حسینی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون نشست سالانه این تشکیلات دانشجویی گفت: سی و ششمین نشست سالانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت هفته آینده در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیر ماه ۹۸ در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد. محوریت این نشست انتخابات شورای مرکزی اتحادیه است که هرساله با حضور اعضای شورای عمومی، برگزار می‌گردد. ضمنا این نشست آخرین شورای عمومی در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ برقرار خواهد بود.

او ادامه داد: در کنار انتخابات، نشست های هم اندیشی شورای مرکزی و اعضای اتحادیه برقرار خواهد شد تا راهبردهای سالانه مشخص گردد همچنین آخرین مرحله از دوره آموزشی «السابقون» به همت واحد آموزش اتحادیه برگزار خواهد شد.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت اشاره کرد: از حضور چند تن از ادوار اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در افتتاحیه و ویژه برنامه ها استفاده خواهد شد. در این نشست علاوه بر ابعاد تشکیلاتی، به ابعاد محتوایی پرداخته خواهد شد. شعار نشست پایان دوره ۹۸ همچون نشست میان دوره که در بهمن ماه در شهر قم برگزار گردید، «نوسازی مشارکت، کارآمدی جمهوریت» خواهد بود و از اساتید دعوت به عمل آمده است.

این فعال دانشجویی خاطر نشان کرد: در ویژه برنامه هایی با حضور کارشناسان به موضوعات محوری اتحادیه و بررسی ابعاد مختلف آن ها پرداخته خواهد شد؛ از جمله مشارکت مردمی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، اسلامی شدن دانشگاه ها، فضای بین الملل و...

حسینی در پایان گفت: همچنین «نشست برهان»  بستری برای مشارکت اعضای دفتر تحکیم در فعالیت های محتوایی است که برای دومین سال پیاپی برگزار خواهد شد. در نشست های تخصصی برهان برگزیدگان در سه حوزه به این شرح برگزار به ارائه مقالات خود خواهد پرداخت: سیاسی با موضوع «بررسی و نقد بسترهای اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی» ، فرهنگی با موضوع «جوانان، چالش ها و دانشگاه اسلامی» و زنان با موضوع «زنان و مجلس شورای اسلامی» برگزار خواهد شد. همچنین نشست عمومی برهان با موضوع «جایگاه آرمان آزادی در منظومه ی مردم سالاری دینی» بستری برای ارائه دیدگاه های اعضای این اتحادیه خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top