تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/04/26 - 09:12
کد خبر: 320128

اخبار حواشی انتخابات انجمن دانشجویان لندن وجاهت قانونی ندارد

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن تکذیب حواشی انتخابات یکی از انجمن‌های تابعه این اتحادیه گفت: انتشار اخبار غیرواقعی در این باره وجاهت قانونی ندارد و اخبار این تشکیلات فقط توسط اتحادیه اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، میلاد محرک‌پور دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به حواشی انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن گفت: در دوره پنجاه و سوم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، این تشکیلات تمام تلاش خود را برای استفاده از ظرفیت بالای اعضای اتحادیه در بی‌نیازی علمی کشور از بیگانگان و همچنین پیگیری مسائل و مشکلات صنفی دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در اروپا متمرکز کرده است.

وی ادامه داد: در راستای پیشبرد اهداف جامعه علمی اتحادیه، جامعه تخصصی-علمی متشکل از کمیته‌های ده گانه با حضور پژوهشگران و متخصصین ایرانی دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتی اروپا در جهت برقراری ارتباط علمی مؤثر به‌منظور تقویت، رشد و توسعه علمی کشور شروع به فعالیت کرده است.

محرک پور یادآور شد: با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و لزوم نقد عملکرد و دستاورد های انقلاب، این اتحادیه تصمیم به برگزاری سلسله جلسات کرسی های آزاداندیشی با عنوان « کرانه انقلاب، فاصله میان بایدها تا واقعیت‌ها» گرفته است و در این همین راستا چندین جلسه با حضور صاحب نظران و اعضای این اتحادیه برگزار شده است.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ادامه داد: همچنین این اتحادیه با هدف مبارزه با موج اسلام هراسی و معرفی چهره رحمانی اسلام، اقدام به برنامه ریزی و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی برای مخاطبین ساکن در اروپا کرده است.

وی گفت: البته پیگیری مسائل و مشکلات صنفی دانشجویان ایرانی همواره یکی از مهمترین اولویت‌های اتحادیه بوده و این اتحادیه در راستای حمایت از دانشجویان و پژوهشگران ایرانی از تمام ظرفیت ها و توان خود استفاده می‌کند.

محرک‌پور یادآور شد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا همواره صداقت، رعایت اخلاق تشکیلاتی، حفظ وحدت و انسجام درون تشکیلاتی را اولویت خود دانسته و تمام تصمیمات خود را در چارچوب قانون و منطبق با اساسنامه اتحادیه اتخاذ می‌کند.

وی ادامه داد: برای همین هرگونه حاشیه و شیطنت رسانه‌ای را آسیب‌زا برای شان این اتحادیه و ضربه به حثیت و اعتبار علمی و دانشگاهی اعضای این تشکل می‌داند. همچنین از همراهی و رهنمودهای دلسوزانه و راهگشای حجت الاسلام اژه‌ای در راستای دستیابی به اهداف عالی این اتحادیه سپاسگزاری می‌کنیم.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کرد: پیرو شیطنت رسانه‌ای اخیر در مورد انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان لندن که یکی از انجمن‌های تابعه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا است، اخبار و مسائل این تشکیلات فقط توسط شورای مرکزی اتحادیه اطلاع رسانی می‌شود.

وی گفت: اخبار غیرواقع منتشر شده در برخی از سایت‌ها که سابقه خبر پراکنی علیه این اتحادیه را داشته است و هدف آن جز تضعیف جایگاه اتحادیه در پیشبرد اهداف علمی، صنفی و فرهنگی این تشکیلات با سابقه در اروپا نیست، مورد تایید شورای مرکزی اتحادیه نبوده و به کلی تکذیب می‌شود و قطعا این گونه غرض وری‌ها خللی در پیشبرد اهداف عالی اتحادیه وارد نخواهد کرد.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در خاتمه گفت: بدون تردید انتشار این اخبار غیرواقعی هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد و اتحادیه حق پیگیری و شکایت به مراجع ذی‌صلاح را در این باره برای خود محفوظ می‌دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top