تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/27 - 09:40
کد خبر: 320311

جزئیات برگزاری اردوی فردای انقلاب

دوره دوم اردوی نخبه پروری اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با نام اردوی آموشی- تشکیلاتی فردای انقلاب برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ابوالفضل محرمی، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون دومین دوره اردوی نخبه پروری گفت: دوره آموزشی تشکیلاتی نخبه‌پروری دوم اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور تحت عنوان اردوهای «فردای انقلاب» از تاریخ 28الی 30 تیر ماه در تهران برگزار می شود این دوره  آخرین بخش از روند آموزشی یک ساله این اتحادیه می باشد.

محرمی ادامه داد: این دوره آموزشی تقریباً از ۷۰ دانشجوی عضو انجمن های اسلامی که جواز ورود خود را از طریق گذراندن آزمون های مجازی و حضوری در دوره های  آموزشی-تشکیلاتی جهاد اکبر و نخبه پروری اول به دست آورده اند تشکیل می شود. سرفصل هایی که برای این دوره در نظر گرفته شده در دو بخش، ارائه می شود سرفصلی که برای قسمت اول  یعنی زمان بندی صبح  در نظر گرفته شده است شبکه سازی و تشکیلات از منظر قرآن می باشد.

این فعال دانشجویی افزود: کلاس های بعد از ظهر به کارگروه های رسانه، فرهنگی و سیاسی تقسیم شده و داوطلبین بر اساس توانایی ها و علاقه مندی خود در یکی از این کار گروه ها شرکت کرده و کارگاه های تخصصی خود را طی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان گفت: افرادی که در این دوره شرکت می کنند برگزیدگان دوره جهاد اکبر که بزرگترین اردوی آموزشی تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل هستند، این دانشجویان در دوره مزبور کلاسهایی تحت عنوان منظومه فکری مقام معظم رهبری گذرانده اند و در دوره اول نخبه پروری نیز کارگاه های مهارتی و تشکیلاتی جزو سرفصل های آموزشی بوده است و در دوره آخر سرفصل هایی در نظر گرفته شده که شرکت کنندگان به صورت تخصصی تر و کارگاهی تر با مباحث آشنا شده و در ادامه روند فعالیت‌شان در دفاتر عضو اتحادیه بهترین فعالیت را داشته باشند امید است این عزیزان در راه تحقق آرمان های انقلاب همیشه ثابت قدم باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top