تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/04/27 - 13:03
کد خبر: 320339

رزومه ۸۲۰ عضو هیات علمی و محققان شرکت‌های دانش بنیان بررسی می‌شود

دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه ۸۲۰ عضو هیات علمی و محققان شرکت‌های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی این شورا خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خبرگزاری دانشجو، دبیر شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری از بررسی رزومه ۸۲۰ عضو هیات علمی و محققان شرکت‌های دانش بنیان برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی این شورا خبر داد و گفت: فرآیند انتخاب اعضای کمیسیون‌های شورای عالی عتف ظرف ۲ ماه آینده اعلام خواهد شد.

مسعود برومند در حاشیه یکصد و هشتاد و یکمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوعات مطرح در این جلسه افزود: در گذشته تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و فعالان شرکت‌های دانش بنیان آمادگی خود را برای عضویت در کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی عتف اعلام کرده بودند.

وی تعداد این درخواست‌ها را ۸۲۰ نفر ذکر کرد و ادامه داد: در این جلسه گزارشی از این درخواست‌ها ارائه شد و دبیرخانه شورای عالی عتف ظرف یک تا دو هفته آینده سعی خواهد کرد که رزومه این تعداد افراد را تهیه و برای کمیته‌های تخصصی این شورا ارائه خواهیم کرد.

برومند خاطر نشان کرد: رزومه این افراد طی فرآیند ۲ ماهه افراد مورد نیاز خود را انتخاب خواهند کرد تا ترکیب آنها کامل شود.

دبیر شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری ارائه گزارش پیشرفت اجرای بند "ح" تبصره ۹ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ را از دیگر موضوعات مطرح در این جلسه نام برد و یادآور شد: در این گزارش میزان بودجه موجود در خزانه که برای امر پژوهش هزینه می‌شود ارائه شد و در این جلسه مقرر شد تا دستگاه‌ها از شرکت‌های زیر مجموعه خود درخواست کنند تا پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهند.

برومند با بیان اینکه در این جلسه همچنین گزارش ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در سال ۹۷ ارائه شد، ادامه داد: در این راستا گزارشی از میزان اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها و شرکت‌ها به امر پژوهشی ارائه شد و در این جلسه مقرر شد تا بررسی کیفی و دقیق‌تر اعتباراتی که از محل یک درصد اعتبارات دستگاه‌ها به امر پژوهش در سال گذشته اختصاص یافته است، در کمیته‌های تخصصی این شورا انجام گیرد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، همچنین از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور ایجاد نظام هماهنگ برنامه ریزی، بودجه ریزی و ارزیابی عملکرد پژوهش و فناوری کشور خبر داد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top