تاریخ انتشار: جمعه 1398/04/28 - 21:39
کد خبر: 320510

واکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکا؛

احتمالا آمریکایی‌ها پهپاد خودشون رو ساقط کردن!

احتمالا آمریکایی‌ها پهپاد خودشون رو ساقط کردن!

ادعای جدید و دروغِ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ساقط کردن پهپاد ایرانی توسط ناو یواس‌اس باکسر (ال‌اچ‌دی-۴) در تنگه هرمز، موجب واکنش کاربران شبکه اجتماعی توییتر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دیروز (پنجشنبه 27 تیر) پایگاه خبری سی‌ان‌بی‌سی طی گزارشی نوشت: دونالد ترامپ در صحبت‌های خود با خبرنگاران در کاخ سفید ادعا کرد که یک ناو نیروی دریایی آمریکا یک پهپاد ایرانی را در قالب «اقدامی تدافعی» ساقط کرده است.

همچنین ترامپ اعلام کرد: ناو یواس‌اس باکسر (ال‌اچ‌دی-۴) پنج‌شنبه این پهپاد ایرانی را در تنگه هرمز هدف قرار داده است. این ادعا در حالی مطرح شد که نزدیک به یک ماه قبل، ایران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را پس از آن که این پهپاد حریم هوایی کشورمان را نقض کرد مورد هدف قرار داد.

رئیس جمور آمریکا در ادامه گفت: ناو باکستر اقدام دفاعی علیه پهپاد ایرانی به عمل آورد که در فاصله نزدیکِ حدوداً هزار یاردی به آن حضور داشته و هشدارهای متعدد برای عدم تهدید امنیت این ناو و خدمه آن را نادیده گرفته بود؛ پهپاد ایرانی بلافاصله منهدم شد.

پس از این گفته های ترامپ، ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با اعلام اینکه ادعای سقوط پهپاد ایرانی در تنگه هرمز، در حال بررسی است، گفت: «هنوز ما هیچ اطلاعی نداریم که پهپادی از دست داده باشیم.»

همچنین عراقچی معاون سیاسی وزیر امورخارجه در حساب توییتر خود در واکنش به ادعای رئیس‌جمهور آمریکا با طعنه نوشت: «ما هیچ پهپادی را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جای دیگر از دست نداده‌ایم. نگرانیم که نیروهای آمریکا پهپاد آمریکایی را به اشتباه ساقط کرده باشند!»

بعد از حواشی بوجود آمده کاربران شبکه اجتماعی توییتر نیز نسبت به دروغ جدید ترامپ مبنی بر ساقط کردن پهپاد ایرانی، واکنشی طنزگونه داشته و این ادعای ترامپ را نشانه درماندگی آمریکا مقابل اقتدار و قدرت ایران دانستند.

در ادامه بعضی از واکنش کاربران توییتر را مشاهده می‌کنید:

واکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکاواکنش کاربران توییتر به دروغ جدید رئیس جمهور آمریکا

 

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top