تاریخ انتشار: شنبه 1398/04/29 - 15:33
کد خبر: 320619

وزارت علوم: از پرداخت حقوق اعضای هیات علمی ترس داریم

برآورد هزینه برای ورود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به صنعت و تأمین حقوق آنها از طرف وزارت علوم عدد بسیار بزرگ است که گاهی از اعلام عدد و پرداختن به آن ترس داریم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سیف مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست نقش وزارت علوم در تامین دانش و فناوری مورد نیاز ساخت داخل اظهار داشت: وزارت علوم اعضای جدید هیأت علمی را مکلف می‌کند که پس از گزینش ۶ ماه در صنعت کار کنند.

وی ادامه داد: این موضوع هزینه‌های زیادی را به وزارت علوم تحمیل می‌کند.

به گفته وی، برآورد هزینه برای ورود ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ نفر به صنعت و تأمین حقوق آنها از طرف وزارت علوم عدد بسیار بزرگ است که گاهی از اعلام عدد و پرداختن به آن ترس داریم.

سیف ادامه داد: این اعداد و ارقام از سوی وزارت علوم سرمایه‌گذاری می‌شود در حالی که انتظار داشتیم صنعت بخشی از حقوق این افراد را پرداخت کند و سازمان گسترش در این باره سرمایه‌گذاری کند که البته به دلیل تغییر و تحولات سازمان گسترش تاکنون درخواستی در این باره از آنها نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: برای مثال انتظار داریم ایران خودرو یک پکیج صد نفری کارآموزی تهیه کنند.

نشست نقش وزارت علوم در تأمین دانش و فناوری مورد نیاز ساخت داخل در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top