تاریخ انتشار: شنبه 1398/04/29 - 15:46
کد خبر: 320622

شماره 6 ایران در سه راهی سرنوشت

بازگشت به تمرینات پیش فصل باشگاه روسی از پایان ماجراجویی های ستاره ایرانی در لیگ جزیره حکایت دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، دوران حضور سعید عزت الهی در چمپیون شیب انگلیس دوام چندانی نیاورد چون باشگاه ردینگ تمایلی به دائمی کردن قرارداد قرضی ملی پوش ایرانی به خاطر اتفاقات فصل گذشته نشان نداد تا عزت الهی بار دیگر به روسیه بازگشته در تمرینات پیش فصل روستوف شرکت کند.

بازگشت به تمرینات روستوف در حالی اهمیت دارد که عزت الهی از جمله بازیکنانی است که به باشگاه استقلال لینک شد و بسیاری از احتمال بازگشت او به فوتبال ایران برای پوشیدن پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت صحبت می کردند. این خبر از جانب خود عزت الهی هم تایید شد اما در حد این که تماس هایی برقرار اما پیگیری نشد.

عزت الهی هنوز دو فصل دیگر با روستوفی ها قرارداد دارد. ستاره شماره 6 تیم ملی ایران که بعد از شروع توفانی با ردینگ با مصدومیت مزمن و طولانی مدتی روبرو و بالاجبار جام ملت های آسیا 2019 را از دست داد حالا در تمرینات پیش فصل روستوف تمرینات سنگینی را پشت سر می گذارد به این امید که دوباره به همان ستون قابل اتکا در میانه میدان تبدیل شود.

از آن جا که باشگاه روسی با مشکلات مالی عدیده ای روبرو است برخی نزدیکان عزت الهی از احتمال جدایی او طی روزهای آتی خبر می دهند، اتفاقی که ممکن است با کوچ این بازیکن به پرتغال برای پوشیدن پیراهن اسپورتینگ لیسبون یا بازگشت به ایران برای بازی برای استقلال رقم بخورد که باید منتظر گذر زمان و اتفاقات پیرامون آن ماند.

روزنامه آبولا پرتغال چندی پیش در گزارشی از تلاش های اسپورتینگ برای شکار ستاره ایرانی خبر داد و نوشت:« رودولفو کوره آ یکی از دستیاران فعلی مارسل کیزر سرمربی اسپورتینگ که بین سال های 2017 تا 2018 با کی روش در ایران همکاری می کرد، پیشنهاد خرید عزت الهی از باشگاه روستوف روسیه را دارد از همین رو سران اسپورتینگ مبلغی در حدود 1.5 میلیون یورو برای این خرید در نظر گرفتند». همین گزارش ها کافی بود تا پرونده انتقال عزت الهی به لیسبون از جانب ایجنت های مطرح روی میز باشد.

در این گیر و دار سران استقلال هم بدشان نمی آید با خرید یک ستاره بزرگ در میانه میدان به نوعی از دست دادن آیاندا پاتوسی را تحت الشعاع خود قرار دهند که نام سعید عزت الهی می تواند همان هدفی باشد که آنها به دنبال آن هستند، خروج از زیر بار فشار و سنگین کردن وزنه ترازوی نقل و انتقالات تابستانی به سود خود آن هم بعد از موفقیت در پرونده پروپییچ صرب.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top