تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/30 - 16:23
کد خبر: 320790

ایسوس و پارس ارتباط افزار همکاری می‌کنند

نشست خبری ایسوس در نمایشگاه الکامپ بعدازظهر روز گذشته برگزار شد و نمایندگان دو شرکت ایسوس و پارس ارتباط افزار جزئیات همکاری دوجانبه‌ی خود را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جلسه‌ی دیروز ایسوس که با تأخیر نیم‌ساعته از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن سازمان توسعه و تجارت واقع در ساختمان میلاد مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، سه سخنران اصلی داشت: مسلمی، روابط‌عمومی ایسوس و کریمی، یکی از مدیران شرکت پارس ارتباط افزار و بیاتی‌پور، مدیر کالای شبکه‌ی ایسوس.

در ابتدای جلسه، کریمی، یکی از مدیران شرکت پارس ارتباط افزار، ضمن اشاره به سابقه‌ی همکاری با ایسوس در سال ۲۰۰۴، ازسرگیری همکاری با این شرکت درزمینه‌ی تجهیزات سرور را اتفاق مبارکی دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به جایگاه ایسوس در بازار جهانی، این دو شرکت همکاری‌های درخورتوجهی داشته باشند. درادامه، وی با اشاره به تشدید و تضعیف تحریم‌ها در دوره‌های مختلف، این مسئله را یکی از دغدغه‌های اساسی دانست و خاطرنشان کرد عملکرد مداوم و پایدار ایسوس در ایران یکی از دلایل پارس ارتباط افزار برای همکاری با این شرکت است.

به‌گفته‌ی کریمی، از دیگر دلایل همکاری با ایسوس درزمینه‌ی تجهیزات سرور، سیاست‌های بالادستی است که شرکت‌ها را به تولید و بومی‌سازی محصولاتی از‌این‌دست تشویق می‌کند تا بتوان امنیت بیشتری در بستر شبکه تجربه کرد. او همکاری با ایسوس را سرآغازی بر بومی‌سازی و تأمین امنیت سرورها توصیف کرد.

درادامه‌ی این نشست، مسلمی با نمایش اسلایدهایی از افتخارات و دستاوردهای ایسوس در چند سال اخیر، جایگاه این برند را در جهان تشریح کرد. به‌ادعای مسلمی، ایسوس ۶ سال متوالی ارزشمندترین برند تایوان بوده است و برترین برند گیمینگ جهان به‌شمار می‌رود. براساس گفته‌های مسلمی، سرورهای تک‌پردازنده‌ای و دوپردازنده‌ای ایسوس بیش از ۱۳۷ رکورد پردازشی را در سایت اسپک ثبت کرده‌اند. از دلایل این موفقیت شراکت با اینتل و AMD و بهره‌مندی از فناوری‌های آنان نظیر Core Optimizer است. سخن‌گوی ایسوس فناوری Asus Xeon Ratio Lock یا امکان قفل فرکانس روی پیک پرفورمنس را درکنار نرم‌افزار مدیریت سرور Asus Control Center به‌عنوان چند نمونه از امکانات جذاب ایسوس درزمینه‌ی سرور معرفی کرد.

درپایان، بیاتی‌پور حضور مجدد در بازار ایران و همکاری با «شریک قدرتمندی همچون پارس ارتباط» را مایه‌ی خرسندی دانست و وجوه تمایز ایسوس از سایر برندها را برشمرد. به‌گفته‌ی او، از برتری‌های ایسوس این است که به نبود انحصار اعتقاد دارد. این، یعنی کاربر می‌تواند قطعات شرکت‌های مختلف را برای کاهش هزینه‌ها در سرورهای خود داشته باشد. سه سال ضمانت تعویض پارس ارتباط درکنار خدمات مطلوب که در سایه‌ی حضور برند مادر حاصل می‌شود، از دیگر برتری‌هایی بود که مدیر کالای شبکه‌ی ایسوس مطرح کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رییسی با استقبال نخست‌وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top