تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/04/30 - 21:25
کد خبر: 320831

نامه تشکل‌های دانشجویی اصفهان درپی توقیف نفتکش انگلیسی

پنج تشکل دانشجویی اصفهان با صدور بیانیه‌ای در حمایت از توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس، این امر را پرداخت هزینه مستکبران نسبت به سال‌ها ظلم مردم ایران دانستند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پنج تشکل دانشجویی اصفهان در حمایت از توقیف نفتکش انگلیسی در دریای عمان بیانیه‌ای صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ
ﭘﺲ ﻫﺮ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺷﻤﺎ ﺗﻌﺪﻯ ﻛﺮﺩ، ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﻪ ﻣﺜﻞ ﺁﻥ ﺑﺮ ﺍﻭ ﺗﻌﺪﻯ ﻛﻨﻴﺪ، ﻭ. ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﭘﺮﻭﺍ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ، ﻭ. ﺑﺪﺍﻧﻴﺪ ﻛﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﭘﺮﻭﺍ ﭘﻴﺸﮕﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

«کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم. ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند… اگر بند بند استخوان هایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم.» (صحیفه‌ی امام، ج۲۱، ص۹۸)

امروز که انگلیس حیله گر چونان گذشته تاریخی اش راه دزدی و غارت در پیش گرفته این نیرو‌های مومن نظام هستند که از لابلای صفحات تاریخ سر برآورده اند و سد محکمی دربرابر زیاده خواهی این روباه پیر و هم کیشان او شده اند. امروز روزی است که هرگز‌تا پیش ازاین نام خلیج فارس به نشانه تسلط ایران بر این امواج نیلگون چنین با مسما نبوده است و این نشانگر قدرت جمهوری اسلامی‌ایران با پشتوانه همراهی مردم و چرخش تمدن‌ها و زوال قدرت هاست.

امروز می‌بینیم که دنیای گفتمان‌ها دروغی بیش‌نبود و مستکبرین عالم که خود را جامعه جهانی می‌نامند، نشان داده اند که قانون جنگل را بر مناسبات کلان حاکم کرده‌اند و در چنین وضعی عده‌ای بی‌خرد ندای مذاکره در توان موشکی و نظامی سر می‌دهند.

درحالی که فشار‌های استکبار جهانی و امریکا به سقف خود رسیده، پرداخت هزینه آن تازه آغاز شده است. امروز روزی است که ایران امریکا را به «منطقه محاسبه نشده» کشانده و همه گزینه‌های امریکا باید به یک گزینه یعنی پایان #تروریسم_اقتصادی علیه ایران ختم شود.

اکنون که دشمنان قسم خورده به رهبری آمریکا تروریسم و اسراییل پلید هر روز به نحوی با استفاده از تزویر و حیله گری در اقصی نقاط دنیا و در جوامع پلید خود دسیسه‌هایی را بر علیه کشور‌های مسلمان و خاصه کشور عزیز اسلامیمان به کار می‌گیرند، ما دانشجویان تشکل‌های دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی حمایت خود را از اقدام هوشمندانه و مقتدرانه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی جهت حفظ حریم آب‌های گلگون خلیج فارس به واسطه توقیف یک فروند نفتکش انگلیس با نام stena impero که در هنگام عبور از تنگه هرمز که به علت رعایت نکردن قوانین بین المللی دریایی و بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان عصر روز جمعه ۹۸/۴/۲۸ توقیف و به سواحل جمهوری اسلامی ایران هدایت شد، اعلام می‌کنیم.

ضمن اعلام حمایت مجدد از این اقدام شجاعانه تقدیر و تشکر نموده و آرزوی موفقیت و پیروزی برای تمامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی تحت فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا اعلام می‌کنیم.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی
بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
انجمن اسلامی دانشجویان تحکیم وحدت

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top