تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/05/01 - 01:53
کد خبر: 321015

واکنش یک تشکل دانشجویی درپی یک انتصاب مسئله‌دار در کهگیلویه

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شایعه انتصاب فرد مسأله‌دار به مدیریت ارشاد استان خواستار مراقبت و جلوگیری وزیر ارشاد و استاندار نسبت به این اقدام احتمالی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای در خصوص شایعه یک انتصاب مسأله‌دار در کهگیلویه و بویراحمد آورده است:

مساله ‌اصلى در قضیه فتنه این است که یک جماعتى در مقابل جریان قانونى کشور به شکل غیر قانونى و به شکل غیر نجیبانه ایستادگى کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند، این را چرا فراموش می کنید؟... اگر خداى متعال به این ملت کمک نمی‌کرد گروه‌هاى مردم به جان هم مى‌افتادند، می‌دانید چه اتفاقى مى‌افتاد؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهى بردند.(مقام معظم رهبری)

مطلب فوق تنها برش کوتاهی  از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص فتنه و فتنه گران و حامیان موثر فتنه در سال ۸۸ است تاکیدات جدی و هر ساله ولی امر مسلمین جهان نشان از اهمیت فوق العاده موضوع فتنه و فتنه گران دارد.

طبق اخبار قرار  است یکی از عناصر و حامیان موثر فتنه و فتنه گران شهرآشوب ۸۸ در استان کهگیلویه و بویراحمد که به عینه نقش بسیار فعالی هم در سطح استان و هم در سطح پایتخت در فتنه انگیزی‌ها و آشوب‌های خیابانی  داشتند در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انتصاب گردد در این خصوص چند نکته را به اطلاع عموم و خاصه  شورای تامین استان می رسانیم، باشد که صدا و هشدار مشفقانه موذنین جامعه خود را به موقع بشنوید. 

۱. در شرایطی که دشمن عرصه های فرهنگ و هنر را در یک نبرد نامتقارن برای مقابله همه جانبه با هویت و تمدن ایرانی اسلامی برگزیده و به دلیل قصورها و غفلت های صورت گرفته تاکنون آسیب‌ها و تهدیدات جدی را در حوزه اجتماعی، فرهنگی و هنری به کشور و نسل جوان و نوجوان تحمیل کرده است، انتصاب افرادی که در فتنه ۸۸ نقش اصلی داشتند، عین بی‌تدبیری و ناامید کردن مردم و خیانت به آرمان های بلند نظام خواهد بود.  

۲.احتمال بسیار جدی وجود دارد که از تغییرات بوجود آمده در حوزه استانداری و تشریف فرمائی استاندار جدید و عدم آشنایی ایشان  به سوابق افراد یا رایزنی های فرا استانی نوعی سوء استفاده شده باشد، که امیدواریم هم شورای تامین و استاندار محترم در این خصوص هوشمندانه اقدام نماید. 

۳.همه مستحضریدکه گذشت زمان هرگز باعث کم رنگ شدن خطوط قرمز، فتنه گران نشده و فتنه و فتنه گران نه فراموش می شوند و نه بخشوده خواهند شد، لذا مراجع بالادستی استان خصوصا وزیر محترم ارشاد اسلامی و حراست این وزارتخانه در این راستا باید مواظب تصمیمات خود در تعیین مدیرکل  فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان باشند خط قرمز ما انتصاب معدود کسانی است که در فتنه ۸۸ بازیگر اصلی بودند و گرنه این حق طبیعی دولت در انتصاب مدیران خودش هست.

۴.باکمال تاسف شاهد حمایت یا حداقل سکوت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این خصوص هستیم که چهار سال قبل عدم حمایت از فتنه گران جزء شروط تایید صلاحیت آنان بوده و گویا فراموش کرده اند و نیک بدانید که رفتار شما از دید ما پنهان نبوده و در صورت ادامه حمایت ها و یا سکوت، موارد را علنی اعلام خواهیم کرد.  

۴.به نهادهای نظارتی ،امنیتی و قضایی استان دلسوزانه و جدی اعلام می کنیم ،جریان دانشجویی و مردمی را در استان با بی تفاوتی و سکوت خود در برابر فتنه گران آزمایش نفرمایید اعتراض ما جدی است و اقدام بعدی ما فراتر از بیانیه و مکاتبه است و مسئولیت آن متوجه شماهاست نمونه هشدار دانشجویان را در پی گیری بدون واهمه حقوق کارگران سد چم شیر همگان شاهد بودند ،انشاالله که آن روز فرا نرسد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top