تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/05/01 - 09:14
کد خبر: 321034

اساتید و دانشجویان درباره توقیف نفتکش بریتانیا چه گفتند؟

بسیاری از اساتید و فعالان دانشجویی هم با انتشار پیام‌ها و تصاویری در فضای مجازی از اقدام به موقع نیروهای ایرانی بابت توقیف نفت‌کش انگلیس تجلیل کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، توقیف نفتکش بریتانیایی توسط ایران باعث شد تا بسیاری از فعالان مجازی در در رزوهای اخیر به این موضوع بپردازند. در این میان اساتید، دانشجویان و فعالان دانشجویی بسیاری هم با انتشار پیام‌ها و تصاویر مختلفی از نیروهای مسلح کشورمان بابت چنین موضوعی تجلیل کردند.

به انگلیس تفهیم شد زمان قلدری و باج‌گیری سپری شده است!
سید محمد حسینی دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران در توئیتی نوشت:  «عناصر مؤمن با مطالبه مردم و رهبری یک ‎نفتکش انگلیسی را توقیف کردند تا به دزدان و راهزنان دریایی انگلیس تفهیم شود که زمان قلدری و باج‌گیری سپری شده است!»

وی در پیام دیگری هم نوشت: «‏سران انگلیس نمی‌خواهند با واقعیت‌های زمان خود را تطبیق دهند و بپذیرند که دوره سروری آنها تمام شده، تصور می‌کنند عصر قجر است که روزی رضاخان را بر تخت نشانده و روزی هم تبعید کردند. حالا کور خوانده‌ و با دم شیر بازی کرده‌اند؛ باید ‎ نفتکش ما را رها کنند تاماهم رها کنیم.»

فرزندان خمینی کبیر به دزدان دریایی انگلیس درس بزرگی دادند
روح‌الله سلگی از اساتید دانشگاه هم در توئیتی نوشت: « ‏دو نفتکش انگلیس توقیف شد، سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ، هشدار به طاغوتیان !  فرزندان خمینی کبیر به دزدان دریایی انگلیس درس بزرگی دادند، سپاهیان ما ثابت کردند وطن پرست ترین انسانهای زمانند. دوران قرادادهای ۱۹۱۹ که جنوب ایران حوزه نفوذ بریتانیا شد به پایان رسید..»

به خود می بالیم...
هادی قاسمی مدیر مسئول خبرگزاری دانشجو هم در پیامی نوشت: « اینجا ایران است کشوری که مجاهدانش  وعده صادق دارند و اقتدار پوشالی ابرقدرتها را یک به یک در هم می‌کوبند ، به همه رزمندگان خدا قوت عرض می‌کنیم. به خود می بالیم. »

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست...
علیرضا فیروزی دبیر سیاسی اتحادیه  انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در توئیتی تاکید کرد: « واتسون (مورخ معروف انگلیسی) که روزگار خفت‌بارِ استعمارِ ایرانِ دورانِ قاجار را روایت می‌کرد، هیچوقت تصورش راهم نمی‌کرد روزی همه دنیا تحقیر قدرت کشورش مقابل غیرتِ فرزندان این آب وخاک را روایت کنند... «رقصی چنین میانه میدانم آرزوست...»

غربی‌ها حالا یکی می‌زنند، چندتا می‌خورند!
امیرحسین ثابتی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تهران هم تاکید کرد: « ‏غربی ها در این چند سال هرچه تحریم و تحقیرمان کردند دیدند ایران لبخند می‌زند، بد عادت شدند و شروع کردند به پهپادبازی و توقیف نفتکش. حالا یکی می‌زنند، چندتا می‌خورند! چرا؟ چون قبلا دستورات رهبر ایران را دولت روحانی باید اجرا می‌کرد، حالا نیروهای مسلح. تفاوت در کیفیت مجری فرامین است.

ترس انگلیس از ایران!
محمدعلی رئیس‌السادات دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران هم در توئیتی نوشت: «اینکه نفتکش انگلستان چرا و چطور متوقف شده به کنار. اگر ‎نفتکش ایرانی مجبوره با پرچم پاناما بره مدیترانه دلیلش تحریم‌هاست اما حضور ‎ نفتکش انگلیسی در ‎خلیج فارس و ‎ تنگه هرمز با پرچم لیبریا دلیلی جز ترس انگلیس از ایران داره؟!

یا مکن با پیل‌بانان دوستی؛ یا بنا کن خانه ای درخورد پیل!
میکائیل دیانی دبیر اسبق اتحادیه  انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در توئیتی تاکید کرد: «‌ ‏‏به صاحبان  نفتکش انگلیسی باید این شعر رو گوش زد کنیم که: « یا مکن با پیل‌بانان دوستی؛ یا بنا کن خانه ای درخورد پیل! »

دیانی در توئیت دیگری هم نوشت: « ملکه پیزوری اومدی با ما دست به گریبان شدی حواست باشه ما کی هستیم و اینجا کجاست!؟»

احتمالاً تنها کشوری هستیم که جرأت می‌کنیم نفتکش بریتانیا رو متوقف کنیم
محمدجواد محمدزاده هم تاکید کرد: « ‏احتمالاً ما تنها کشوری در دنیا هستیم که جرأت می‌کنیم پهپاد متجاوز آمریکا رو منهدم و نفتکش بریتانیا رو متوقف کنیم. قیمت این استقلال ملّی چند؟»

هیچ خباثتی در ایران امروز بی جواب نمی ماند
سجادرحیمی هم در توئیتی تاکید کرد: « ایران زمان  سیدعلی ایران زمان  قاجار ورضا خان نیست، هیچ خباثتی بی جواب نمی ماند. یکی بزنند ده تا می خورند.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top