تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/05 - 18:05
کد خبر: 321704

تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی‌وحرفه‌ای

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۹۸ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» است، در صورتی که در زمان مقرر ۱۹ لغایت ۳۰ خرداد ماه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز دوشنبه ۷ مرداد ماه تا روز جمعه ۱۱ مرداد ماه  با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوطه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مذکور و پرداخت مبلغ ۲۷۵.۰۰۰ «دویست و هفتاد و پنج هزار» ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۶۹.۰۰۰ «شصت و نه هزار» ریال دیگر نیز برای اعلام علاقه مندی به شرکت در گزینش رشته‌های مؤسسات مذکور اقدام کنند.

پذیرش در ۳۰ رشته امتحانی مندرج در سایت سازمان سنجش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» است؛ لذا متقاضیان این رشته‌های امتحانی در این مرحله، فقط باید ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نخواهد شد و ملاک پذیرش آنان معدل کل دیپلم خواهد بود. جهت دریافت کد رشته محل ها اینجا کلیک کنید.

اطلاعات مربوط به عناوین دیپلم، کد رایانه‌ای و هم‌چنین دیپلم‌های مورد پذیرش «شاخه‌های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری» متناسب با هر یک از کدرشته‌های امتحانی در جدول شماره ۴ در دفترچه راهنمای ثبت‌نام  در سایت سازمان سنجش درج شده است.

لازم به ذکر است، دانش‌آموزان و یا فارغ‌التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت‌نام در این آزمون هستند. این داوطلبان ضمن داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام توجه داشته باشند که فقط مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته هستند و معدل آن‌ها در مقایسه با داوطلبان شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای و کاردانش در رشته‌هایی که پذیرش آن‌ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد تراز خواهد شد. عنوان رشته‌های کاردانی ناپیوسته در جداول مربوط به کدرشته‌محل‌ها در دفترچه راهنما مشخص شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top