تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/05 - 19:54
کد خبر: 321730

استقلال با نگرش جدیدی بازی می‌کند

تیم بادران در برنامه آماده سازی پیش فصلش برای حضور در لیگ دسته یک ، تا امروز سه بازی تدارکاتی با سه تیم لیگ برتری برگزار کرده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ورزش سه، بادران با سرمربیگری فرهاد کاظمی در 4 بازی تدارکاتی اش در اردوی پیش فصل با سه تیم سپاهان، نساجی و استقلال از لیگ برتر بازی کرده است. عباس آقای مربی تیم بادران در رابطه با شرایط این تیم گفت:« وضعیت بادران خوب است و بازی های تدارکاتی خیلی خوبی برگزار کردیم.» آقایی در ادامه گفت:« به نظرم بازی های تدارکاتی جدی و خوبی داشتیم و با تیم های سپاهان ، استقلال و نساجی بازی کردیم و تا پایان پیش فصل قصد داریم یکی دو بازی دیگر برگزار کنیم که آن ها هم صددرصد با تیم های لیگ برتری خواهد بود.»

او در ارتباط با جذب بازیکنان باتجربه لیگ برتری توسط بادران گفت:« درست است که ما بازیکنان باتجربه ای داریم اما این حقیقت است که فوتبال بازی اسم ها نیست. ما برای تمام بازیکنان باتجربه تیم که سابقه لیگ برتر دارند احترام ویژه ای قائل هستیم اما برای رفتن به لیگ برتر باید تلاش بسیار زیادی بکنند تا بتوانند الگوی خوبی هم برای جوانان تیم باشند. این بازیکنان باید سه برابر دیگر بازیکنان تلاش کنند.»

آقایی که سابقه سرمربیگری تیم گسترش فولاد(ماشین سازی فعلی) را در لیگ یک به عهده داشت در اینکه دوباره به عنوان دستیار کار می کند گفت:« از نظر من فوتبال اینجوری نیست که یک نفر بگوید من مربی کاملی هستم! خودم سرمربی بودم و دیگر دستیار نمی شوم. من از سال های 73-74 شاگرد آقای کاظمی بودم و الان هم که با ایشان کار می کنم هر روز چیز جدیدی یاد می گیرم. مربیگری مثل رانندگی است هر روز آدم یک تجربه جدید کسب می کند.

او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حریفان لیگ برتری بادران گفت:« درباره استقلال باید بگویم که این تیم با نگرش جدیدی بازی می کند. آن ها تیمی هستند که از نظر مهره شرایط فوق العاده ای داشته و مربی شناخته شده ای دارند. با این حال حسن تیم ما که در این بازی هم به چشم آمد این بود که در همه بازی ها برای برد به زمین می رویم.»

او همچنین با اشاره به بازی تیمش برابر سپاهان و مقایسه آن با استقلال گفت:« نمی توانم بگویم چون ما با اختلاف گل بیشتری به استقلال باختیم پس آن ها تیم بهتری بودند. سپاهان تیم هماهنگ تری بود و این هم طبیعی است چون مربی این تیم دو سال است هدایت سپاهان را به عهده دارد ضمن اینکه تیمشان را با چند بازیکن خوب تقویت کرده اند.»

هافبک سابق پرسپولیس در بخش دیگری از مصاحبه اش در ارتباط با اینکه چرا بعد از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ هفتم بعد از یک سال از این تیم جدا شد گفت:« قبول دارم که انتخاب هایم بعد از پرسپولیس خوب نبودند. پرسپولیس یک انتخاب عالی بود و بعد از آن به سایپا رفتم.» او افزود:« البته سایپا در آن فصل قرار بود مدعی باشد ، پیر لیت بارسکی مربی اش بود و بازیکنان خوبی هم داشت، من فکر می کردم با توجه به فضایی که وجود داشت پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ هفتم دیگر تیمی نیست که قهرمان شود. اما سایپا هم آن سال به مشکل خورد.»

آقایی درباره اینکه علی دایی می گفت لیت بارسکی با تمریناتش بازیکنان را آنقدر خسته می کند که نمی توانند بازی کنند گفت:« بله آقای دایی درست می گفت. لیت بارسکی صبح بازی ها بازیکنان را کیلومترها می دواند و آنقدر تمرینات سنگین می داد که ما واقعا فکر می کردیم او دارد لجبازی کرده و تیم را مخصوصا خسته می کند.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top