تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/05/07 - 13:59
کد خبر: 321999

دولت ناکارآمد مشکل اساسی ما در مسائل اقتصادی است

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه مشکل اساسی ما در مسائل اقتصادی دولت ناکارآمد است، گفت: اقتصاد جان و روح دارد و اقتصاد این مملکت به مدیریت این دولت پاسخ نمی‌دهد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، احمد چلداوی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره کاهش قیمت دلار در روزهای گذشته و عدمکاهش قیمت کالاهای اساسی گفت: چنین مسائلی نشان می دهد مشکلات اقتصادی خیلی ربطی به آمریکا و خارج از کشور ندارد و درصد ارتباط مشکلات به خارج از کشور بسیار کم است.

وی با بیان اینکه منشا مشکلات اقتصادی ما در داخل و مباحث مدیریتی است، افزود: به طور مثال ما در کشور بعد از افزایش قیمت دلار افزایش قیمت گوشت ولی اما به نظر شما تولید گوشت در کشوررا هم شاهد بودیم ولی به نظر شما تولید گوشت در کشور چقدر به تحریم ها افزایش قیمت دلار ربط دارد؟ همه آن چیزی که برای پرورش دام نتایج بورس نیاز است در داخل وجود دارد و هیچ چیز وارداتی در پرورش دام نیاز نداریم. در مورد افزایش قیمت لبنیات هم که به دو برابر هم رسید، به همین صورت است.

چلداوی خاطرنشان کرد: مشکل اساسی ما در مسائل اقتصادی دولت ناکارآمد و بعدا مغرض است. ما با دولتی سر کار داریم که شاید در دنیا بی‌نظیر باشد، دولتی که می‌خواهد وضعیت اقتصادی را به حالت بحران بکشاند و یا اینکه برنامه‌هایش در این راستا است، حال نیتش چیست، نمی‌دانیم؛ ولی دقیقا برنامه‌هایش در این راستا است که وضعیت اقتصادی را به بحث بحران بکشاند.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: شما در این دولت چندین اختلاس چند هزار میلیاردی مشاهده می کنید و تک تک این ها می تواند یک مشکل اقتصادی ما را حل کند، همین مسئله صندوق فرهنگیان کفایت می کرد تا مشکل بیکاری ما را حل کند.

وی گفت: متاسفانه ساختار این دولت ساختار فاسدی است. دوتابعیتی‌ها، افراد فاسد و نالایق آنچنان در این دولت و ارکان آن رخنه کردند که اساساً مردم به هیچ وجه به این دولت اعتماد نمی‌کنند.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: اقتصاد جان و روح دارد و اقتصاد این مملکت به این مدیریت دولت پاسخ نمی‌دهد. از طرفی بازار و اقتصاد ماه به تمام تصمیمات دولت پاسخ عکس می دهد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top