تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/05/07 - 02:33
کد خبر: 322043

انهدام باند سارقان خودروهای مدل بالا در تهران

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند پنج نفره سارقان خودروهای مدل بالا در محدوده غرب تهران خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از ایسنا، سرهنگ کارآگاه سید شمس الدین میرزکی درباره جزئیات دستگیری این پنج نفر اظهار کرد: اواخر خردادماه سال جاری پرونده‌های مشابهی به اداره دوم پلیس آگاهی ارجاع شد و کارآگاهان در جریان سرقت خودروهای مدل بالا در محدوده غرب تهران قرار گرفتند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات و بررسی‌های پلیسی برای دستگیری سارقان این خودروها گفت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد که سرقت‌ها توسط اعضای یک باند چند نفره انجام می‌شود و متهمان پس از سرقت، خودروها را به جنوب کشور ترانزیت می‌کنند. در ادامه بررسی‌ها نیز مخفیگاه سردسته باند به‌ نام سروش که فردی ۳۸ ساله بود در محدوده شهرستان رباط کریم شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه ماموران روز پنج‌شنبه سوم مرداد ماه به مخفیگاه این فرد اعزام اما متوجه شدند که وی در مخفیگاهش حضور ندارد،اظهارکرد: بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی در مخفیگاه دیگری حضور دارد بنابراین او که متهم اصلی این پرونده است، چند ساعت بعد به همراه یکی از همدستانش دستگیر شد. در چند عملیات دیگر نیز سایر اعضای باند که سه نفر هستند در همان محدوده شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته وی از مخفیگاه متهم اصلی این پرونده یک دستگاه خودروی سرقتی نیز کشف شده است. از مخفیگاه سایر اعضای این باند نیز تعدادی سوییچ و شش دستگاه خودرو کشف شد و متهمان به همراه اموال کشف شده به آگاهی منتقل شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت در ادامه از اعتراف این سارقان به سرقت خودروها و فروش آن‌ها به مالخرانی در جنوب کشور خبر داد و گفت: اعضای باند ۵ نفره سارقان خودرو تا تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی پایتخت قرار دارند.

میرزکی در پایان از شهروندان خواست که مدارک شناسایی خود را از قبیل کارت خودرو، سند خودرو و مدارک هویتی شخصی را در خودرو رها نکنند و شب‌ها، خودروی خود را در محلی که نور کافی دارد، پارک کنند همچنین حتما خودرو را به دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top