تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/05/09 - 11:02
کد خبر: 322288

دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۰ خوابگاه جدید افتتاح می‌کند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه نزدیک به 32 هزارنفر از خوابگاه‌های دانشجویی استفاده می کنند، گفت: به طور میانگین بین 10 تا 15 هزار دانشجوی این دانشگاه به خوابگاه نیاز دارند که امسال در فاز نخست 10 خوابگاه دانشجویی افتتاح می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به ارتقاء رتبه خوابگاه های دانشجویی گفت: این دانشگاه حدود 190 خوابگاه دانشجویی دارد که از این تعداد نزدیک به 147خوابگاه در سال گذشته رتبه بندی شده اند که مشخص شد وضعیت آنها بسیار نامطلوب است که بلافاصله نسبت به تعمیر و تجهیز آنها اقدام شد.

وی افزود: وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی در رتبه بندی که انجام دادیم مشخص شد طبق آمار 31 خوابگاه در رتبه 5 هستند، 43 خوابگاه رتبه 4 را دارند، 53 خوابگاه دارای رتبه 3 ، تعداد20 خوابگاه رتبه 2 و در نهایت یک خوابگاه رتبه یک را دارد که در این رابطه  از آنجایی که این دانشگاه دارای تعداد قابل توجهی خوابگاه دانشجویی رتبه 5 بود، در تابستان سال گذشته برای تعمیر و تجهیز آنها 23 میلیارد تومان هزینه کردیم که باعث افزایش ارتقاء رتبه‌های سراهای دانشجویی شد.

مهدی اضافه کرد: در حال حاضر 32 هزار دانشجو از خوابگاه‌های ما استفاده می‌کنند به طوری که 30 درصد آنها را با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر را بانوان و 70درصد دیگر که 17 هزار دانشجو هستند را آقایان تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: با طرح جهادی تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در سال گذشته رتبه خوابگاه ها افزایش یافت به طوری که دیگر خوابگاه رتبه 5 ندارین و 30 خوابگاه رتبه 4 هستند ، 43 خوابگاه رتبه 3 را دارند ،53 خوابگاه در رتبه 2 قرار گرفتند و در نهایت 20 خوابگاه به رتبه یک رسیده اند البته این موضوع در حالی است که در حال حاضر در ایام تابستان امسال نیز مراکز تحت پوشش ما با توجه به کمبود بودجه و بالا بودن هزینه های مصرفی خوابگاه ها و رستوران ها را به صورت تعهدی  تجهیز و تعمیرمی کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای تصریح کرد: در حال حاضر به طور میانگین بین 10 تا 15 هزار دانشجو این دانشگاه به خوابگاه نیاز دارند که امسال در فاز نخست  10 خوابگاه دانشجویی را که در سال قبل کلنگ زنی کرده ایم را در زمان های مختلف افتتاح می کنیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top