تاریخ انتشار: پنجشنبه 1398/05/10 - 13:34
کد خبر: 322402

استخدام یک نامه رسان راه حل مشکل دروازه‌بان تیم ملی!

دروازه بان تیم ملی هاکی ایران که از جایگاه سرپرستی به نامه رسان در اداره پست تنزل رتبه پیدا کرده است خواستار حل مشکلش پس از افتخارآفرینی برای کشورمان شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، ساسان حاتمی نژاد دروازه بان ایلامی تیم ملی هاکی پس از بازگشت از مسابقات جام ملت های آسیا از پست سرپرستی پست شهرستان سیروان ایلام به نامه رسان تنزل یافت.

این گلر ملی پوش در گفتگو با برنامه تهران ورزشی با اشاره به این موضوع و گلایه از این وضعیت گفت: شغل نامه رسانی شریف است و قصد توهین به آن را ندارم چرا که بنده در ابتدای استخدام با این حکم استخدام شدم و کارم را آغاز کردم و به مدت یک سال در ایلام بعنوان متصدی باجه خدمت کردم.

وی یادآور شد: پس از آن نیز بمدت چهار سال بعنوان سرپرست پست سیروان انجام وظیفه نمودم اما متاسفانه بدلیل نداشتن شناسه کارمندی قادر به تبدیل وضعیت نیستم و پاداش افتخارآفرینی برای کشورم را با تنزل دریافت کردم. اگر مشکل تنها نداشتن شناسه کارمندی است بسیاری از همکاران با حکم نامه رسانی پشت باجه هستند.

حاتمی نژاد تاکید کرد: به دلیل فعالیت حرفه ای ورزشی و استفاده مداوم از موتور برای نامه رسانی خطر مصدومیت برای من وجود دارد و نمی توانم با این وسیله نقلیه فعالیت داشته باشم و گرنه با افتخار این کار را انجام می دادم.

وی در ادامه صحبت هایش افزود: البته منکر این قضیه نیستم که در این سال ها درخصوص مرخصی برای حضور در تمرینات و مسابقات تیم ملی هیچ مشکلی نداشته ام و با بنده همکاری لازم صورت گرفته است. الان هم خواسته زیادی ندارم و با افتخار به نامه رسان بودن تقاضامندم به خاطر احتمال بالای مصدومیت حین موتورسواری جایگاه سازمانی بنده را یا به حالت قبل در آورند یا تغییر دهند. البته هنوز هم کد سازمانی برای بنده تعریف نشده و کارم را به صورت قرارداد سالیانه انجام می دهم.

در ادامه برنامه علیرضا زرگوش عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران روی خط برنامه آمد و با تبریک به حاتمی نژاد بابت افتخارآفرینی هایش گفت: باعث افتخار شرکت پست است که همچین قهرمانان متواضع و افتخارآفرینی دارد. با شنیدن مشکل این جوان خوب ایلامی تلاش خود را انجام خواهیم داد و با دستور به مسئولان مربوطه استان خواستار حل این موضوع به صورت قانونی شده ایم، البته جابجایی سازمانی در اداره پست مستلزم به کارگیری نیروی جدید در پست قبلی است و چون از 3 سال قبل استخدام نیروی جدید در مراکز دولتی ممنوع شده است کمی انجام این کار را سخت خواهد کرد. با این وجود پیگیر این موضوع خواهیم بود و تا جایی که قانون اجازه دهد به این قهرمان خوب کشورمان کمک خواهیم کرد.

مجری برنامه هم با تشکر از آقای زرگوش تاکید کرد این موضوع را هفته اینده پیگیری خواهد کرد و امیدوار است که مشکل ساسان حاتمی نژاد زودتر حل شود.

به نظر می رسد این مشکل با دستور مستقیم دکتر آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات حل خواهد شد و این قهرمان ایلامی از استرس و فشار روحی پس از افتخارآفرینی برای ایران در خواهد آمد.

ساسان حاتمی نژاد سابقه حضور 12 ساله در تیم ملی هاکی جمهوری اسلامی ایران دارد. حضور در سه دوره جام جهانی، کسب مقام سوم و چهارم جهان در سال های 2015 و 2018 ، انتخاب به عنوان بهترین دروازه بان جهان در سال 2018 ، بهترین دروازه بان آسیا در سال 2012 و بهترین بازیکن آسیا در سال 2014 از جمله افتخارات این ورزشکار ایلامی است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top