تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/05/13 - 09:44
کد خبر: 322658

ادعای عجیب در پرونده داماد گمشده

تازه عروس افغانستانی که مدعی است همسرش یک هفته بعد از مراسم ازدواجشان ربوده شده مادرش را عامل این آدم ربایی معرفی کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روزنامه ایران، چندی قبل دختری افغانستانی به پلیس رفت و از ربوده شدن همسرش خبر داد. او گفت: مادرم مشکل روحی و روانی دارد و از دوران کودکی مرا بشدت کتک می‌زد. چند بار هم نامزدی مرا بهم زده است. مدتی قبل از طریق خاله‌ام با مرد جوانی آشنا شدم و به خواستگاری اش جواب مثبت دادم. مادرم ابتدا با این ازدواج موافق بود اما یک دفعه نظرش تغییر کرد و به من گفت باید از همسرم جدا شوم.

او ادامه داد: چون برادرهای ناتنی‌ام که از همسر اول مادرم هستند مدام مرا کتک می‌زنند من به خانه شوهرم پناه بردم و عروسی‌ام را هم آنجا گرفتم. مادرم هم از این ماجرا ناراحت شد و گفت باید طلاق بگیرم. ولی من همسرم را دوست دارم و دلم نمی‌خواهد از او جدا شوم. همین مسأله باعث شد که مادرم کینه نظیف – همسرم- را به دل بگیرد و نقشه ربودنش را طراحی و اجرا کند. روز گذشته مادرم به همراه برادر ناتنی‌ام و شوهر خواهرم و دو مرد که لباس آسایشگاه روانی به تن داشتند به سراغ نظیف آمدند.

آنها به همسایه‌ها گفته بودند که شوهرم مشکل روانی دارد و باید او را به آسایشگاه ببرند. اما نظیف که از ماجرا باخبر بود مقاومت کرد و آنها هم به همسرم آمپول تزریق کردند. آنها نظیف را سوار بر خودرویی شبیه آمبولانس کرده و مادرم و دیگران هم سوار پرایدشان شده و آنجا را ترک کردند. از آنجایی که این حادثه در کنار انبارهای بلورفروشی رخ داده است، دوربین‌های مداربسته این ماجرا را ثبت کرده‌اند.

دختر جوان ادامه داد: این تمام ماجرا نیست مادرم در دوران جوانی اش سه قتل هم مرتکب شده است.

او سه بار تا به حال ازدواج کرده و آن‌طور که خودش می‌گوید همسر اولش را هم به قتل رسانده است. اما این تنها جنایتی نیست که مادرم مرتکب شده است. مادرم می‌گفت حدود 30 سال قبل دختر و دامادش را هم کشته است. ظاهراً دختر و دامادش باهم درگیر می‌شوند و مادرم با نقشه‌ای حرفه‌ای دامادش را به قتل می‌رساند.

از آنجایی که خواهر ناتنی‌ام از این ماجرا با خبربود شکایت کرد اما مادرم او را هم به قتل رساند. از آنجایی که ما افغان هستیم و کسی را نداریم که پیگیر پرونده ناپدید شدنمان باشد، هرگز راز این سه جنایت برملا نشد. وقتی مادرم با پدر من ازدواج کرد او را به‌عمد معتاد کرد و بعد هم از او هم طلاق گرفت و با یک مرد ایرانی به‌تازگی عقد کرده است. باتوجه به اظهارات دختر جوان، تحقیقات برای یافتن داماد ناپدید شده و دستگیری عاملان این آدم ربایی و ادعای دختر جوان درباره مادرش ادامه دارد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
تبلیغ نافرمانی مدنی توسط رئیس جبهه اصلاحات
رهبر انقلاب: حال کارگر خوب شود حال کشور خوب می‌شود
استقلال چهارمین تیم پُرافتخار فوتبال آسیا
چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
برنامه دولت برای ارتقای هوش مصنوعی
گل محمدی به زودی سرمربی تراکتور خواهد شد +جزئیات
حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد
تکلیف ماندن یا رفتن مدیرعامل پرسپولیس مشخص شد
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top