تاریخ انتشار: سه شنبه 1398/05/15 - 17:35
کد خبر: 323077

اهمیت خارق العاده سئو سایت در دنیای مجازی

طبق آمارهای به دست آمده از نیوسئو، حدود 30 درصد از کلیک هایی که توسط افراد انجام می شود، متعلق به رتبه اول نتایج جستجو گوگل است.

خبرنامه دانشجویان ایران: سئو سایت به این دلیل در بین فعالیت های اینترنتی و کسب و کارهای آنلاین مهم است که موقعیت های سازمان یافته ای را برای افزایش بازدید سایت به وجود می آورد. در نتیجه این کار عملیات جذب کاربر به بهترین شکل خود انجام می شود.

طبق نتایج به دست آمده از تیم تحقیقاتی وب سایت نیوسئو، 94 درصد از کاربرانی که قصد خرید چیزی را دارند قبل از هرگونه اقدامی، در رابطه با خرید خود شروع به جستجو در اینترنت می کنند. بنابراین برندهای تجاری که حضور آنلاین قوی ندارند از رقبای خود عقب می مانند.

با توجه به موارد گفته شده که یکی از نکات اصلی آموزش سئو محسوب می شود، با استفاده از یک استراتژی سئو قدرتمند، می توانید روش تولید محتوا خود را بهبود بخشیده و برای کلمات کلیدی خاصی که مشتریان شما به واسطه آن ها به دنبال محصولات مورد نیاز خود می گردند، جایگاه سایت خود را بالا ببرید.

اهمیت خارق العاده سئو سایت در دنیای مجازی

سئو چیست؟
در واقع سئو استراتژی است که برندهای مختلف محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنند. کاربرانی که از طریق این روند به سایتی جذب شوند، موجب افزایش ترافیک سایت خواهند شد. البته که هیچکس به شکل دقیق الگوریتم گوگل را نمی داند که بر روی آن مطالعه ای کرده باشد. با این حال برخی از متخصصین سئو، از جمله امیر قمصری، عوامل مختلفی را کشف کرده اند که بر اساس آن ها متوجه می شویم رتبه بندی صفحات گوگل به چه صورتی انجام می شود.

امروزه در کلاس های آموزش سئو این عناصر به عنوان استراتژی های سئو شناخته می شوند. یک استراتژی توسعه یافته می تواند هم بر روی سئو داخلی هم بر روی سئو خارجی سایت شما تاثیر بگذارد.

 Newseo اعلام کرده است که سئو داخلی سایت به معنی تولید محتوا مرتبط با عبارات کلیدی با ارزش بالا است. سپس یک تیم سئو سایت قدرتمند باید بر روی بهینه سازی آن کار کند تا موتورهای جستجو متوجه ارزش محتوای تولید شده آن سایت بشوند. این عملیات سئو سایت شامل توجه به تگ های عنوان، تگ های alt، توضیحات متا، URL و محل جایگیری عبارات کلیدی است.

در سئو خارجی سایت، توجه به محتوا به شکلی دیگر انجام می شود. به صورتی که یک سئوکار حرفه ای، هم باید بر روی بهینه سازی محتوا داخلی و هم بر روی سئو محتوا خارجی سایت تمرکز کند. برندهای مختلف لازم است استراتژی های بهینه سازی سایت خود را توسعه بدهند؛ چراکه برای جذب کاربر به سایت و افزایش ترافیک نیاز به جذب بک لینک های ارزشمند دارند.

حال سوال پیش می آید چگونه این کار را انجام دهیم؟ امیر قمصری مدیر و مؤسس تیم نیوسئو در پاسخ به این سوال این چنین می گوید که برای جذب کاربر به سایت، ابتدا باید محتوای خود را به صورت های مختلف انتشار دهید؛ مثل استفاده از پست های مهمان و یا شبکه های اجتماعی.

اهمیت خارق العاده سئو سایت در دنیای مجازی

تمرکز برندهای مختلف بر سئو سایت
گوگل هنگام رتبه بندی سایت ها به عوامل مختلفی توجه می کند. این موتور جستجو محتوایی را در اولویت قرار می دهد که نسبت به رقبای خود ارتباط نزدیکتری به پرس و جوهای کاربران داشته و نیازهای آنان را برطرف می کند. با این روند، اعتماد کاربران به گوگل و مطلبی که برای آنان به نمایش داده می شود افزایش پیدا می کند.

هنگامی که محتوایی در SEPR رتبه بالاتری کسب می کند، شانس بسیار بیشتری برای جذب کلیک کاربران را دارد. این در حالی است که وب سایت هایی که در رتبه های پایین تر قرار می گیرند به مراتب احتمال افزایش ترافیک سایت آن ها کمتر می شود. در اینجاست که ارزش و جایگاه سئو سایت در کسب و کار اینترنتی مشخص می شود .

طبق آمارهای به دست آمده از نیوسئو، حدود 30 درصد از کلیک هایی که توسط افراد انجام می شود، متعلق به رتبه اول نتایج جستجو گوگل است. طبیعتا کاربر، سایتی که نسبت به سایت های دیگر در رتبه بالاتری قرار دارد را معتبرتر و دارای محتوا با ارزش تر می داند.

جالب است بدانید که این آمار در مورد رتبه سوم نتایج جستجو به 12 درصد کاهش پیدا می کند و در ادامه همین روند، وب سایت های که در جایگاه نهم و دهم قرار می گیرند، تنها 2 درصد از کلیک های کاربران را دریافت می کنند. اختلاف بین سایت ها و برندهای مختلف نشان می دهد که تمامی کسب و کارهای اینترنتی نیازمند بهینه سازی سایت خود می باشند.

 با توجه به دوره های آموزش سئو متوجه می شویم که بازاریابی دیجیتال به بخش مهمی برای افزایش فروش یک سایت تبدیل شده است. در دهه اخیر برای اولین بار در طول تاریخ افراد به جای مراجعه به مغازه ها، خرید خود را بیشتر از سایت های معتبر انجام دادند. بنابراین حتما باید آموزش سئو توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود تا نتیجه مطلوبی به دست بیاید.

بیشتر مغازه داران نیز تمایل دارند که مشتریان قبل از خرید از آن ها، به صورت آنلاین تحقیقاتی درباره محصول مورد نظر خود انجام دهند. طبیعتا کاربران اطلاعات خود را از سایت هایی که رتبه پایینی در نتایج جستجو دارند، جمع آوری نمی کنند. در نتیجه این سئو سایت است که باعث می شود زمینه موفقیت برای شما شکل بگیرد.

امیر قمصری بر اساس تجربه خود در زمینه آموزش سئو، به تمامی صاحبان کسب و کار اعلام می کند که هیچ چیز دیگری مثل سئو سایت نمی تواند کاربر را به سمت وب سایتتان جذب کند. بنابراین بهتر است هرچه زودتر با مراجعه به تیمی مجرب بهینه سازی سایت خود را آغاز کنید.

چراکه برای رسیدن به موفقیت هیچ زمان دیر نیست...

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
افزایش فروش
1398/07/11 - 23:42

سلام
.
من از گوگل اتفاقی اومدم اما جالبه برام ۳۰ دقیقست اینجا دارم
.
با اجازتون اینجا برای دوستم تو واتس اپ فرستادم
.
ممنون

تورهای مسافرتی آفری
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top