تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/05/16 - 11:36
کد خبر: 323168

۵۷۰ برگزیده نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور انتخاب شدند

رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: با برگزاری آزمونی مشترک توسط وزارت بهداشت از ۲۳۰۰ برگزیده اولیه المپیاد علمی دانشجویی کشور، ۵۷۰ نفر به عنوان برگزیده نهایی انتخاب شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، پروین پاسالار، رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویی در حاشیه برگزاری این المپیاد گفت: مدیریت نظام‌ سلامت، استدلال بالینی، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت، آموزش پزشکی و تفکر علمی در علوم پایه نیز شش حیطه تشکیل دهنده این المپیاد هستند.

رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویی با بیان اینکه تعداد شرکت کنندکان در مرحله اولیه المپیاد علمی دانشجویی بیش از ۱۰ هزار نفر بود؛ بیان‌ کرد: از این تعداد ۲۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های علوم پزشکی در اواخر ماه‌های سال گذشته طی آزمون هایی خاص انتخاب شدند و براساس برگزاری آزمونی مشترک در مناطق آمایشی توسط وزارت بهداشت از ۲۳۰۰ برگزیده نیز ۵۷۰‌ نفر انتخاب شدند.

پاسالار با اشاره به برگزاری یازدهمین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی طی روزهای ۱۲ تا ۱۶ مرداد ماه، گفت: از ۵۷۰ شرکت کننده نهایی، تعدادی در مرحله انفرادی و تعدادی در مرحله گروهی به عنوان نفرات برتر انتخاب می شوند و جوایز شامل مدال‌های طلا، نقره و برنز خواهد بود.

وی تصریح کرد: آزمون های برگزار شده صرفا چهار جوابی نبوده ‌و به اشکال مختلف آزمون برگزار شده است. در حال حاضر بخشی از آزمون‌ها به صورت کارگروهی است که در طی آن دانشجویان با توجه به موضوع مورد آزمون، پروژه‌ای بعنوان ایده نیز طراحی کرده و آن را ارائه می دهند.

رئیس کمیته فنی یازدهمین المپیاد علمی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی با تاکید بر انتخاب بهترین ایده دانشجویان به منظور استفاده از آنها و سرمایه گذاری برای پروژه های طراحی شده؛ خاطرنشان کرد: علاقه‌‎مند کردن دانشجویان به حیطه‌های خاص علوم پزشکی و تشویق آنها به ادامه تحصیل و کار و کارآفرینی در حوزه پروژه برگزیده خودشان و تشویق اسپانسرها برای حمایت های مالی از پروژه های برگزیده، از اهداف این المپیاد است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top