تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/05/16 - 18:33
کد خبر: 323221

جزئیات نشست سالانه جنبش عدالتخواه دانشجویی

صبوری گفت: عدالت اسلامی عین اخلاق و عین دین داری و عین حریت و آزادگی و عین استقلال فکری و سیاسی است. ما معتقدیم عدم وجود حریت نسبت به جناح بندی های سیاسی، جز شعار نیست!

خبرنامه دانشجویان ایران: به نقل از فارس، محمدحسین صبوری دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: نشست تشکیلاتی جنبش عدالتخواه دانشجویی از ۲۳ تا ۲۵ مردادماه در تهران برگزار می‌شود

وی افزود: در این نشست، به دنبال استفاده از جاذبه تبلیغاتی سیاسیون نخواهیم بود و محوریت مان تأکید بر حل مسائل اندیشه ای و واقعیِ موجود در جامعه و ذهن دانشجویان است.

وی با بیان اینکه برای یک دانشجوی انقلابی، عدالتخواهی به ما هو عدالتخواهی اصالت دارد، تاکید کرد: عدالتخواهی، پیش شرط و پسوند ندارد، چنانچه تمام قیدهای معنویت، اخلاق، جمهوریت و عقلانیت را ذیل خود داراست.

صبوری گفت: عدالت اسلامی عین اخلاق و عین دین داری و عین حریت و آزادگی و عین استقلال فکری و سیاسی است. ما معتقدیم عدم وجود حریت نسبت به جناح بندی های سیاسی، جز شعار نیست! نمی شود هم عدالتخواه بود، هم دلبسته و وامدار اصحاب قدرت.

این فعال دانشجویی گفت: در یک سال گذشته نشان داده شد که، هرچند مسیر تحقق کامل قسط، طولانی تر و دورتر است، اما مبارزه در راه عدالتخواهی، یک رسالت نتیجه بخش است.

وی گفت: در روز پایانی نشست، انتخابات جنبش عدالتخواه دانشجویی برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی این اتحادیه معرفی خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top