تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/05/16 - 23:51
کد خبر: 323245

پرویز فتاح در بیستمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

جوانگرایی را در بنیاد مستضعفان ادامه می‌دهیم/ با همه دولت‌ها همکاری می‌کنیم

فتاح با اشاره به عبارت «آتش به اختیار» گفت: آقا شما را مخاطب آتش به اختیار قرار داده است و شما هم در این زمینه مسئول باشید و به آن جامه عمل بپوشانید. اگر که شما دیدید ما خطا کردیم به ما هشدار دهید ولی اگر دیدید که کار ما درست است و توسط برخی مورد هجمه قرار گرفته ایم از ما حمایت کنید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان در بیستمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل که در دانشگاه خوارزمی در حال برگزاری است، با اشاره به اهمیت جوان گرایی گفت: در اداره ی کمیته امداد نکاتی را مدنظر قرار دادیم که از جمله آنها، جوانگرایی بود به شکلی که میانگین سنی در کمیته امداد را پایین آوردیم. در این راه قانون بازنشستگی را در کمیته امداد به معنای واقعی کلمه رعایت کردیم که حتی ما 1 نفر بازنشسته هم نداریم. در بنیاد مستضعفان نیز سعی داریم، بیش از کمیته امداد از جوانان ارزشی و حزب اللهی استفاده کنیم.

رئیس سابق کمیته امداد گفت: یکی دیگر از نکاتی را که در کمیته برای خود ملاک قرار دادیم، تحرک میدانی بود. این تحرک به گونه ای بود که طی 4 سال مسئولیتم 170 سفر رفتم و الان هم افسوس آنرا می خورم که چرا نتوانستم سفر های بیشتری داشته باشم.

او ادامه داد: تغییر ساختمان قبلی کمیته که از سوهانک به میدان آزادی آمد، کار ساده ای نبود. این را اهل فهم می دانند. در دیدار اخیری که با آقا داشتم، فرمودند که این کار شما، کار درستی بود.

فتاح پیرامون همکاری کمیته امداد با سایر سازمان ها گفت: ما سعی کردیم از ظرفیت دولت استفاده کنیم. سعی ما بر این بود تا با ساختار ها و نهاد های مختلف از دولت، استانداری و بانک ها و ... استفاده کنیم. این استفاده از ظرفیت دستگاه ها و دولت به نفع تمامی مستضعقین بوده است. در آینده هم با دولت همکاری خواهیم داشت چرا که این تعامل با دولت است که به نفع مستضعفین خواهد بود.

فتاح اظهار کرد: در کمیته امداد، مدد جویان را به خودمان ارجح تر دیدیم تا آنجایی که اول مستمری مددجویان پرداخت داده شده و سپس حقوق کارمندان را پرداختیم.

او گفت: گمان من این است ما در کمیته توانستیم وحدت رویه ایجاد کنیم و این مهم به گونه ای بود که نظر تمامی مردم در رابطه با کمیته امداد به یک شکل است به طوری که همه می خواهند به کمیته امداد، کمک کنند.

او با اشاره به این موضوع که باید وجهه بنیاد در نزد عموم اصلاح شود گفت: اصل کار ما در بنیاد این است که بتوانیم وجهه آن را اصلاح کنیم. کارهایی که با اقتصاد مقاومتی گره خورده را انجام می دهیم، جای خارجی ها را پر می کنیم.

او تاکید کرد: در این دوره مناطق محروم مورد حمایت بیش از پیش بنیاد خواهند بود، یقینا یه آنها رسیدگی می کنیم و یکی دیگر از کارهایمان در این راستا، تقویت بنیاد علوی می باشد. با توجه به جلسه ای که با گروه های جهادی داشتم، قرار شد که بیشتر برای همکاری بیایند و ما هم من باب اردوهای جهادی و کارهای دیگرشان از آنها حمایت خواهیم کرد.

فتاح با اشاره به عبارت «آتش به اختیار» گفت: رهبر انقلاب شما را مخاطب آتش به اختیار قرار داده است و شما هم در این زمینه مسئول باشید و به آن جامه عمل بپوشانید. اگر که شما دیدید ما خطا کردیم به ما هشدار دهید ولی اگر دیدید که کار ما درست است و توسط برخی مورد هجمه قرار گرفته ایم از ما حمایت کنید.

او افزود: در این مسیر ما مزاحم دولت و بخش خصوصی نیستیم و هدفمان کمک به مردم در مسیر انقلاب است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
تاکید بر تولید و واردات مناسب در جلسه شورای رقابت با وزیر صمت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top