تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/19 - 14:18
کد خبر: 323415

پیشنهادهای داغ تابستانی در هفته سوم مرداد ماه؛

معرفی ۵ بازی برتر شوتر+دانلود

معرفی ۵ بازی برتر شوتر+دانلود

بازی‌ها شوتر نقش مهمی‌ را در صنعت بازی‌های ویدویی و موبایلی دارند و در طول تاریخ شاهد عرضه بازی‌های مختلفی با درون‌مایه‌ی جنگ‌های تاریخی به ویژه جنگ‌های قرن بیستم بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بازی‌ها شوتر نقش مهمی‌ را در صنعت بازی‌های ویدویی و موبایلی دارند و در طول تاریخ شاهد عرضه بازی‌های مختلفی با درون‌مایه‌ی جنگ‌های تاریخی به ویژه جنگ‌های قرن بیستم بوده‌ایم. بازی‌هایی که درد و غم نبردهای خونین را با زبان گیم‌ و شخصیت‌هایی خیالی و بعضا واقعی بازگو کرده‌اند و با قرار دادن ما در نقش سربازانی در دل نبرد، مانند نبرد نرماندی، حسی باور نکردنی را برای‌مان به ارمغان آورده‌اند.در این گزارش قصد داریم بازی های شوتر برتر در هفته سوم مرداد ماه برای اندروید و ios را معرفی کنیم.

1.garena free fire

Garena Free Fire یکی از زیباترین، محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio برای دستگاه ها اندروید و ios است که به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ‌ستورعرضه شده و تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت گردیده است .در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 30 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت [در آپدیت جدید تعداد به 50 نفر رسیده است و این عدد ممکن است در بروزرسانی های بعدی افزایش داشته باشد].برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد! در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند.

2.infinity ops


infinity opsبازی جدید، هیجان انگیز و سرگرم کننده در سبک بازیهای اکشن از نوع تفنگی از استودیوی بازیسازی Azur Interactive Games Limited برای دستگاه ها اندروید و ios است .بازی Destiny Warfare در زمان اینده اتفاق می افتد، وقتی که بشریت از محدودیت های توسعه تکنولوژی پیشی می گیرد و دنیا دچار هرج و مرج می شود! حالا شما در نقش کارکتر اصلی با دوستان خود همراه می شوید تا بتوانید دنیا را از این حالت خارج سازید و صلح و آرامش را به آنجا بازگردانید! امکان انتخاب کارکتر ها از میان کلاس های مختلف برای شما مهیا شده است که می توانید از میان انها انتخاب کرده و راه موفقیت را پیش بگیرید! امکان ایجاد کلن نیز وجود دارد، قادرید دوستان خود از سراسر دنیا را گرد هم بیاورید و با کمک هم برای رسیدن به هدف تلاش کنید! طیف گسترده ای از سلاح های مختلف وجود دارد، از ان ها در مبارزه هایتان استفاده کنید و با شلیک های پشت سر هم دشمن را سرنگون کنید، البته امکان استفاده از جت پک نیز مهاست و با سوار شدن بر ان می توانید از دید بالا همه دشمنان را قتل و عامل کنید.

3.pubg mobile

PUBG Mobile بازی جدید، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازیهای اکشن – بقا از استودیوی بازیسازی Tencent Games برای دستگاه ها اندروید ،ویندوز و ios است که نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی PUBG Mobile همانند نسخه PC اش 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است.

4.critical ops

Critical Ops بازی محبوب و فوق العاده در سبک بازیهای اکشن، تیراندازی و تفنگی از استودیوی بازی سازی Critical Force Ltd برای دستگاه ها اندروید و ios است و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. یک بازی حادثه ای کاملا جدی در سبک تیراندازی و از زاویه دید اول شخص را به ارمغان خواهید آورد که در آن باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم از مهارت های تاکتیکی خود استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید! جذابیت بازی Critical Ops در آن است که شما هم می توانید در یک عملیات خطرناک در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست ها بجنگید و هم در نقش تروریست ها بازی کنید و همه جا را به ویرانی بکشید! با دوستان تان متحد شوید و همراه با یکدیگر علیه ترویست ها بجنگید تمام تلاش تان را کنید تا بیشترین امتیاز را بیاورید و به صدر جدول بیشترین امتیازات بازی برسید.

5.world war heroes

World War Heroes  بازی جدید و فوق العاده زیبا با طراحی بی نظیر در سبک بازیهای اکشن و تیراندازی از Game development برای دستگاه ها اندروید و ios است. با نصب این بازی برروی دستگاه تان وارد میدان نبرد جنگ جهانی دوم می شوید که باید با کاربران آنلاین سراسر جهان به صورت چند نفره به رقابت بپردازید و یکی از متفاوت ترین بازیهای اندروید را تجربه کنید. 5 نقشه مختلف با طراحی منحصر به فرد و 6 حالت مختلف جنگ برای سرگرم شدن همگی دست به دست هم داده اند تا یکی از زیباترین بازیهای اکشن را تجربه کنید! بیش از 20 سلاح های مختلف از جمله تفنگ ساچمه ای، نارنجک، موشک و غیره در اختیار شما قرار داده می شود تا با ان ها دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید و البته امکان سفارشی سازی و ارتقای سلاح ها نیز برایتان فراهم شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top