تاریخ انتشار: شنبه 1398/05/26 - 00:34
کد خبر: 324157

وزیر کشور: دشمن ناامیدتر از گذشته است

وزیر کشور در بجنورد با تاکید بر نگاه رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه معیشت جامعه گفت: این مشکلات باید رفع شود و دشمنان نسبت به جامعه و نظام از گذشته ناامیدتر شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی در آیین افتتاحیه جشنواره تولیدات صداوسیما در خراسان شمالی با اشاره به مفاهیم هنر و کار هنرمندان در راستای خلق و مطلق‌سازی زیبایی اظهار کرد: این زیبایی‌ها را هنرمندان در نگاه مردم قرار می‌دهند و این کار افراد هنرمند در جامعه است.

وی نگاه مبتنی بر خیر، مصلحت و منافع مردم و جامعه را باعث هدایت و راهنمایی کشور دانست و افزود: کمک در راستای کمال افراد از این مسیر می‌گذرد و کاملاً فطری و عقلانی است تا بتوان حقیقت و کشف و دفاع از آن را در مسیر تعالی انجام داد.

وزیر کشور جامعه کنون کشور را تماماً زیبایی و مؤمن بیان کرد و ادامه داد: مردمان کشور در مراحل مختلف انقلاب تمام هستی و جان و زندگی خود را فدا کرده‌اند و در هرزمانی که نیاز بوده است از دارایی‌های خود گذشته‌اند و با عبادت به اوج بندگی خداوند رسیده‌اند.

وی این نگاه را در همه زمینه‌ها لازم توصیف و تصریح کرد: در حوزه سیاست با این نگاه باید اهمیت و مشارکت‌جویی و تنظیم روابط مناسب و اعتلای انسان‌ها را مدنظر قرار دهد و در حوزه امنیت نیز آرامش توأم با امنیت را برای در مسیر حرکت جامعه ایجاد کند.

رحمانی فضلی وظیفه این نوع نگاه به کشور را رفع دغدغه‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی دانست و افزود: از منظر خیر و حقیقت و زیبایی، باید به دنبال ایجاد عدالت، آزادی و تأمین زندگی مردم به‌عنوان وسیله‌ای برای اعتلا و حرکت کشور باشیم.

وی ایجاد امید و همراهی با مردم را وظیفه‌ای بر دوش تمام افراد نماینده مردم دانست و افزود: باید در جامعه امید ایجاد کرد زیرا با امید می‌تواند جامعه امن و آرام زندگی کرد و نشاط درونی داشت.

وزیر کشور مردم را حامی اعتقادات و جامعه در هر شرایطی توصیف کرد و ادامه داد: امروز علی‌رغم همه فشارها، تهدیدات و توطئه‌ها می‌توانیم روی پای خود ایستادگی کنیم و در مسیر استقلال، آزادی، امنیت و توسعه پیش برویم و دشمنان ناامیدتر از گذشته ببینیم.

وی مردم را دارای فهم نسبت به حقیقت و مصلحت‌های جامعه عنوان کرد و گفت: در تحقق آرمان‌ها مقاوم هستند و امید است همه گام‌های ببند را برای تحقق آرمان‌های انقلاب برداریم.

رحمانی فضلی در انتها جشنواره تولیدات صداوسیما را بسیار متفاوت‌تر از گذشته عنوان کرد و افزود: اثرات کارهای فرهنگی و هنری نباید در پیشرفت، توسعه، مقاومت و تعالی جامعه نادیده گرفته شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اتهامات تتلو اعلام شد
خادمی نجم‌الدین شریعتی در حرم رضوی(ع) +فیلم
طنین صدای اذان در تجمع اعتراضی دانشجویان آمریکایی +فیلم
تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر
یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد +جزئیات
تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
مراحل طلاق توافقی در سال ۱۴۰۳
بیماری فردگرایی و افول جنبش دانشجویی
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top