گروه های خبری
آرشیو
ف
کد خبر: 324430

امسال با رفع نواقص خدمات بهتری به زائران ارائه شد

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: پرونده الکترونیک پزشکی سال گذشته هم برای زائران صادر شده بود اما امسال با رفع نواقص، خدمات بهتری به زائران ارائه شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر؛ محمودرضا پیروی در بازدید از مراکز درمانی هلال‌احمر در عربستان و روند درمان حجاج ایرانی در بیمارستان مکه،گفت: زائران سال گذشته هم پرونده الکترونیک پزشکی داشتند، اما امسال با رفع نواقص خدمات بهتری به زائران ارائه شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امکان ثبت اطلاعات آفلاین در سامانه پزشکی وجود دارد، پزشکان می توانند بدون داشتن اینترنت هم به ثبت خدمات پزشکی اقدام کنند. با اجرای سیستم اطلاعات بیمارستانی تمام روند درمان  بیمار بر اساس پرونده الکترونیک انجام شده و دیگر از سیستم نسخه و کاغذ استفاده نمی شود.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: اجرای این سیستم، تحولی بزرگ در سیستم درمانی است که بیمارستان‌های بزرگ دارند و در مراسمی همچون حج که عملیات موفقی است، اقدام بسیار خوب و به‌جایی است.

مرتبط ها
نظرات
chapta
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.