تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/05/30 - 19:55
کد خبر: 324820

خرید لپ تاپ از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

میتوان بر اساس تجربه های دیگران با دید بازتری به این موضوعات نگاه کرد و خرید مناسبی داشت.قدرت و عملکرد لپ تاپ یا تبلت میتواند مرز میان این دو دستگاه باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از دغدغه های امروزی خرید لوازم الکترونیکی از معتبرترین فروشگاهها است.خیلی از افراد در شهر های  بزرگ نمیتوانند به همه جا سر بزند و همه ی مغازه ها را بررسی کنند تا بلکه جنس مورد نظر خود را پیدا کنند. براساس تجربیاتی که از خرید داریم خرید حضوری زمان بسیار زیادی به خود اختصاص میدهد بعضی از افراد هم به علت مشغله ی کاری یا بیماری و … امکان خرید حضوری را ندارند.در واقع خرید اینترنتی یک شانس بزرگی است برای این افراد. در این مقاله فروشگاه اینترنتی کالابالا را  مد نظر قرار داده ایم.  میتوان به فروشگاه اینترنتی اهواز مراجعه کرد و  برای خرید لپ تاپ، خرید تبلت و خرید موبایل تحقیقات کامل انجام داد و پس از بررسی کردن محصول مورد نظر خود را از هرکجای کشور سفارش داد.در این صورت میتوان در هر ساعاتی از شبانه روز به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالابالا  درخواست سفارش  کرد و منتظر تحویل ماند. یکی از ویژگی های برتری که فروشگاههای اینترنتی دارند نظر سنجی است که از مشتری خود دارند که نکته ی مثبتی است برای بهبود عملکرد هایشان.

خرید لپ تاپ از فروشگاه های اینترنتی معتبر

بارزترین ویژگی ها  برای خرید لپ تاپ
با اینکه لپ تاپ ها به اندازه ی کافی سبک و قابل حمل هستند ولی ظاهرا خرید تبلت و خرید موبایل از خرید لپ تاپ ها پیشی گرفته است و علت آن میتواند بحث اندازه باشد چون موبایل و تبلت بسیار خوش دست هستند. با این حال خرید لپ تاپ بسیاری از کارها از قبیل خواندن یا نوشتن یک تحقیق طولانی،کار کردن با انواع نرم افزار ها و سرگرمی ها را برای مخاطب آسان تر میکند.هنگام خرید لپ تاپ باید نیازهای خود را سنجید،مثلا کسی که میخواهد برای طراحی و معماری از لپ تاپ استفاده کند باید به cpu  آن توجه کند که معمولا سی پی یو corei5  و corei7 به اینگونه افراد پیشنهاد میشود.برای کسانی که از لپ تاپ استفاده چندانی نمی کنند سی پی یو corei4  مناسب تر است.سبک بودن و باریک بودن مشخصه هایی است که مشتریان را در خرید لپ تاپ،خرید تبلت و خرید موبایل را تحت تاثیر قرار داده است.همانطور که گفته شد اکثریت مردم جذب این ویژگی شده و یکی از اولویت هایشان در هنگام خرید است.یک اصل دیگری که برای خود من در خرید لپ تاپ جالب توجه است کیبورد آن است.کسانی که کارشان تایپ کردن و جستجو و تحقیق است قطعا دوست دارند صفحه کلید لپ تاپ شان روان باشد چون زمان زیادی با آنها سپری میکنند پس این یک مساله ی مهمی است  که تولید کنندگان لپ تاپ میتوانند توجه ویژه ای به آن داشته باشند.

خرید لپ تاپ از فروشگاه های اینترنتی معتبر

تفاوت بین خرید لپ تاپ و خرید تبلت
در هنگام خرید لپ تاپ و خرید تبلت اکثرا افراد بر سر دوراهی قرار میگیرند.اولین چیزی که فکر همه را درگیر میکند سبک وزن بودن و ظریف بودن تبلت است که با پیشرفت علم لپ تاپ ها نیز با وزن سبک و با ظاهری ظریف وارد بازار شده اند و این تفاوت رو کمرنگ کرده اند. میتوان بر اساس تجربه های دیگران با دید بازتری به این موضوعات نگاه کرد و خرید مناسبی داشت.قدرت و عملکرد لپ تاپ یا تبلت  میتواند مرز میان این دو دستگاه باشد. از همه ی جوانب باید در نظر گرفت که با قدرت پردازنده هایی که هر کدام دارند کار کردن با لپ تاپ میتواند کمک کننده باشد یا تبلت؟. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر لپ تاپ ها مجهز به صفحه کلید لمسی هستند و کارکردن با آنها به راحتی انجام میشود.تبلت نیز از این ویژگی برخوردار است و تقریبا در یک رده بندی قرار میگیرند.ظرفیت حافظه ی دستگاه دیگر موارد در هنگام خرید لپ تاپ و خرید تبلت است.بسیاری از تبلت ها از حافظه ی بسیار قوی برخوردارند و میتواند رقابتی با لپ تاپ ها داشته باشند.انعطاف پذیر بودن و نصب لوازم جانبی،نصب انواع نرم افزار ها و… فرق بین تبلت و لپ تاپ را نمایان می کند. مهم ترین موردی که میتواند تاثیر زیادی در انتخاب داشته باشد قیمت خرید است.خرید لپ تاپ و  تبلت  با قیمت و کیفیت مناسب  پارامترهایی هستند که هر خریداری باید به آن توجه کند تا در نهایت رضایت کافی از دستگاه خود داشته باشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top