تاریخ انتشار: جمعه 1398/06/01 - 17:58
کد خبر: 325046

تیم کالدرون از این هم بهتر می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس ۴ سال با سرمربیگری برانکو کار کرده و زمان می برد تا با روشهای کالدرون آشنا شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، در پایان روز نخست هفته اول نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس موفق شد در مصاف با تیم پارس جنوبی جم سه امتیاز خانگی را کسب کرده و امیدوارانه به استقبال دیدارهای هفته دوم برود.

ضیا عربشاهی در گفت و گو با مشرق، درباره پیروزی پرسپولیس در مصاف خانگی و نقش این برد در نتایج بعدی حرف زد. بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار داشت: جدا از نتیجه که تنها یک گل در آن رد و بدل شد باید گفت پرسپولیس بسیار با دقت، برنامه و زیبا بازی کرد. سرعت بازی قابل قبول بود و مشخص می کرد پرسپولیس نه عجله ای برای اثبات توانایی هایش به رقیب خود دارد نه عجله ای برای برد.

وی ادامه داد: تقریبا می شد حدس زد که هر دو تیم در دیدار اول دست به عصا بازی می کنند و نتیجه بدون گل در نیمه اول هم حاصل همین طرز تفکر از سوی هر دو مربی بود. تقریبا در نیمه اول یکدیگر را محک زدند و در نیمه دوم روی نقاط ضعف هم کار کردند که البته پرسپولیس با توجه به تجربه و توانایی های بیشتر بازیکنانش موفق شد در یک صحنه کار را تمام کند.

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: پیش از وقوع صحنه گل بارها دیدیم که پرسپولیس از عمق به تو زد و مشخص بود که کالدرون می داند فاصله بین مدافعان و خط هافبک پارس زیاد است و از همانجا هم به حریفش ضربه زد.

عربشاهی گفت: نباید در این گل از کار خوب علیپور غافل شد که با پیگیری زیاد توپ را به ترابی رساند و کاری که او انجام داد کم از زدن آن گل نبود. گرچه ترابی هم در زاویه بسته خیلی با دقت به توپ ضربه زد.

وی افزود: از این به بعد تا مدتی همین است. همه تیمها بدون شناخت از هم هستند و برای همین بازی در نیمه های اول گره می خورد چون نمی خواهند با گارد باز به استقبال میزبان یا مهمان خود بروند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: این پرسپولیس با این نکته مهم که استخوان‌بندی اصلی اش را حفظ کرده اگر با همین شیوه و بازی خوبی که از آن دیدیم پیش برود باز هم می تواند قهرمان شود. پرسپولیس بسیار هوشمندانه و با دقت بازی کرد و هرگز اشتباه خاصی را از سوی بازیکناش شاهد نبودیم.

عربشاهی در پایان تأکید کرد: پرسپولیس ۴ سال با سرمربیگری برانکو کار کرده و زمان می برد تا با روشهای کالدرون آشنا شود. با این وجود اینکه پرسپولیس تقریبا شبیه به تیم مقتدر فصول قبل عمل کرد نشان می دهد کالدرون هم مرد باتجربه ای است و نخواسته یکباره ظرف ۲ ماه سیستم ۴ ساله بازیکنان پرسپولیس را زیر و رو کند. او تجربه بالایی دارد و این رفتار نشان دهنده حرف ای بودنش است. اما قطعا در ادامه و کم کم می توان فوتبال آرژانتینی را هم در پرسپولیس دید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top