تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/03 - 16:26
کد خبر: 325338

خدمات پزشکی دانشگاه بقیةالله به ۲ میلیون نفر

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله سپاه از ارائه خدمات پزشکی به ۲ میلیون نفر در سال توسط ۵ مرکز درمانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، علیرضا جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در مراسم بزرگداشت روز پزشک که در سالن باقرالعلوم(ع) بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) برگزار شد اظهار داشت: طبابت وظیفه دینی و اجتماعی است و ابوعلی سینا به طبابت به عنوان شغل و فعالیت اقتصادی نگاه نمی‌کرد.

وی با بیان اینکه نگاه شفابخش و امیدبخش پزشک به بیمار باعث تسریع در روند درمان و بهبودی بیمار می شود افزود: طبیب بر بالین بیمار باید نگاهی شفابخش و امیدبخش داشته باشد و تلاش خود را برای بهبود و شفای هرچه سریعتر بیمار بکار گیرد این ها محورهای اصلی طبابت ابوعلی سینا است و جامعه پزشکی ایران باید متوجه آن باشد.

جلالی به گوشه ای از عملکرد مجموعه آموزشی درمانی بقیه الله(عج) اشاره کرد و گفت: 700 پزشک در 5 مرکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) مشغول به فعالیت هستند و سالانه در حدود 2میلیون نفر مراجعه کننده را پاسخگو هستند.

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) ادامه داد: بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) تامین کننده 57 درصد خدمات درمانی نیروهای مسلح در استان تهران است.

وی همچنین به رضایت مندی بیش از 90 درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان بقیه الله(عج) اشاره کرد و گفت: پزشکان این مجموعه بزرگ آموزشی درمانی در ارائه خدمات اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه نیز حضوری چشمگیر داشته و دارند که برپایی یک موکب امدادی در مسیر راهپیمایی اربعین با 54 پزشک و 200 نفر از مجموعه پیراپزشکی که تماما با هزینه ها و همت پزشکان محقق شد یکی از این اقدامات ارزشمند است.

جلالی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در امدادرسانی سیل نیز عملکرد خوبی داشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) در فرآیند امدادرسانی به سیل زدگان تاکنون 2هزار بسته حمایتی شامل مواد غذایی را به مناطق سیل زده غرب و جنوب کشور ارسال کرده است و 3تیم درمانی و یک گروه جهادی برای خدمت رسانی به مردم سیل زده اعزام شده اند.

وی در پایان یادآور شد: پزشکان بیمارستان بقیه الله(عج) در حوزه امدادرسانی و درمان مدافعان حرم نیز کار بزرگی انجام دادند و در زمان کوتاهی خدمات درمانی گسترده ای را به تعداد قابل توجهی از مجروحان مدافع حرم ارائه کردند.

منبع: سپاه نیوز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top