تاریخ انتشار: یکشنبه 1398/06/03 - 23:48
کد خبر: 325411

وزیر علوم فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفر‌های استانی خود در هفته دولت، پس از سفر به کردستان، به استان‌های آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و زنجان سفر می‌کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه سفرهای استانی خود در هفته دولت، پس از سفر به کردستان، به استان های آذربایجان غربی، چهار محال و بختیاری و زنجان سفر می کند.

غلامی، در جریان سفر‌های استانی خود در هفته دولت که از بعدازظهر جمعه اول شهریورماه با سفر به استان کردستان آغاز شد، فردا به آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه ارومیه، سخنرانی در آیین افتتاح همایش ملی علوم باغبانی، افتتاح نیروگاه خورشیدی ۴۰۰ کیلوواتی دانشگاه ارومیه، دیدار با استاندار ارومیه، نشست با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و استادان پیشکسوت از جمله مهمترین برنامه‌های سفر دکتر غلامی به ارومیه است.

امضای تفاهم‌نامه واگذاری ۱۷ هکتار از اراضی دانشگاه ارومیه به پارک علم و فناوری استان، افتتاح و بازدید از مرکز نوآوری و استارتاپی مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری استان از دیگر برنامه‌های این سفر به شمار می‌رود.

پس از استان‌های کردستان و آذربایجان غربی، وزیر علوم در سومین ایستگاه سفر‌های استانی خود در هفته دولت به چهارمحال و بختیاری سفر خواهد کرد.

شرکت در مراسم چهل‌سالگی دانشگاه شهرکرد، تقدیر از برترین‌های ادوار، روسای ادوار و خیرین ادوار دانشگاه شهرکرد، دیدار با روسای دانشگاه‌های استان و اعضای شورای دانشگاه و بازدید از پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه‌های سفر یک روزه غلامی به این استان است.

افتتاح سردر ورودی و بلوار و میدان مرکزی دانشگاه شهرکرد، تکمیل و تجهیز سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی دانشگاه شهرکرد و همچنین تکمیل و تجهیز سالن کنفرانس و آمفی‌تئاتر دانشکده ادبیات از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در سفر به این شهر است.

وزیر علوم، در ایستگاه پایانی سفر‌های استانی خود در هفته دولت ۱۲ پروژه دانشگاهی را در دانشگاه زنجان افتتاح خواهد کرد.

این پروژه‌ها شامل احداث و تجهیز دانشکده علوم زمین، دانشکده معماری و هنر و محوطه پیرامون، دانشکده کشاورزی، گلخانه تحقیقاتی و پژوهشی، ساختمان مدیریت و کنترل مرکزی گلخانه تحقیقاتی، پیست دوومیدانی و زمین فوتبال، پکیج تصفیه فاضلاب مجتمع خوابگاهی خواهران و سلف‌سرویس مرکزی (حجم ۶۶۰ مترمکعب در شبانه‌روز)، ساختمان غذاخوری و سالن مطالعه دانشجویان دختر، توسعه شبکه گازرسانی فشارقوی دانشگاه به طول ۲۵۰۰ متر، ساختمان پست برق و دیزل ژنراتور با تجهیزات مربوطه به مساحت ۱۷۰ مترمربع، آزمایشگاه مرکزی و پارکینگ پشت دانشکده معدن به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع است.

از دیگر برنامه‌های وزیر علوم در ایستگاه چهارم و پایانی استانی خود در هفته دولت می‌توان به شرکت در شورای دانشگاه زنجان، بازدید از پارک علم و فناوری استان و شرکت در جشنواره استانی شهید رجایی اشاره کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top