تاریخ انتشار: دوشنبه 1398/06/04 - 14:51
کد خبر: 325500

اپل در حال ساخت ایرپاد با ویژگی حذف نویز و هوم پاد ارزان‌قیمت‌تر است

اپل مشغول ساخت ایرپاد بی‌سیم جدید با ویژگی حذف نویز و مقاوم دربرابر نفوذ آب و هوم‌پاد جدید ارزان‌قیمت‌تری است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وقتی از محصولات صوتی اپل‌ صحبت می‌شود، معمولا کاربران به یاد اپریاد بی‌سیم محبوب می‌افتند که فروش درخورتوجهی برای خود رقم زد و هوم‌پاد اپل که محصولی نسبتا ناامیدکننده بود. براساس گزارش بلومبرگ‌، به‌نظر می‌رسد در ماه‌های آتی، نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی هر دو محصول بدون درنظرگرفتن میزان فروششان به بازار عرضه شوند.

ایرپاد نسل دوم ازنظر ظاهری تفاوتی با محصول قبلی نداشت؛ ولی از جهات دیگری به‌روزرسانی شد. ایرپاد نسل دوم درحدود ۵۰ درصد زمان مکالمه‌ی بیشتری دراختیار کاربران قرار می‌دهد و از فرمان هی سیری (Hey Siri) نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، این محصول با سرعت بیشتری با سایر دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود و صدای بهتری نیز ارائه می‌دهد و از باتری با طول عمر بیشتری بهره می‌برد.

خریداران می‌توانند درصورت تمایل، قاب شارژ بی‌سیم اضافی ۴۰ دلاری برای ایرپاد خود تهیه کنند. وقتی از طول عمر باتری و مقاومت دربرابر نفوذ آب سخن گفته می‌شود، محصولاتی مانند JLab Epic Air Sport، یک سروگردن از ایرپاد اپل عملکرد بهتری دارند. وقتی از ویژگی‌هایی همچون حذف نویز (ANC) صحبت به‌میان می‌آید، محصولاتی مانند سونی WF-1000XM3 می‌توانند گوی رقابت را از اپل بربایند.

براساس آخرین اخبار، اپل نیز قصد دارد ایرپاد جدید خود را با ویژگی‌هایی همچون حذف نویز و مقاومت دربرابر نفوذ آب به بازار عرضه کند تا بتواند فروش بیشتری را در مقایسه با محصولات فعلی از آن خود کند. ممکن است ویژگی مقاومت دربرابر نفوذ آب ایرپاد جدید اپل، وام‌گرفته از همین ویژگی در آیفون بعدی باشد. براساس اعلام بلومبرگ، به‌نظر می‌رسد ویژگی مقاومت دربرابر نفوذ آب آیفون بعدی به‌صورت درخورتوجهی از سایر آیفون‌های فعلی بازار بهبودیافته‌تر باشد.

هوم‌پاد اپل ازنظر کیفیت اسپیکر، محصولی فوق‌العاده محسوب می‌شود، اما به‌دلیل ناسازگاری با سایر سرویس‌های موسیقی به‌غیر از اپل و قیمت گرانش، نیاز دارد کورتینونشین‌ها بیشتر به آن توجه کنند. تعداد توویتر اسپیکر هوشمند قدرت‌یافته از سیری در نسل جدید از هفت به دو کاهش یافته است؛ اما مشخص نیست هوم‌پاد ۳۶۰ درجه با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شود. احتمال دارد با کاهش تعداد توویترها، قیمت دستگاه نیز کاهش پیدا کند.

در‌حال‌حاضر، هوم‌پاد اپل با قیمت ۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. با وجود آنکه کوپرتینونشین‌ها با هدف فروش بیشتر قیمت دستگاه را از ۳۴۹ دلار به ۲۹۹ دلار کاهش دادند، بازهم نتوانستند فروش موفقی برای خود رقم بزنند. رقیب اصلی هوم‌پاد اپل، سونوس وان ۱۹۹ دلاری است که با الکسا آمازون و گوگل اسیستنت سازگاری دارد و می‌تواند با انواع سرویس‌های موسیقی ازجمله اپل‌موزیک، اسپاتیفای، گوگل‌‌پلی، آمازون‌موزیک و بسیاری دیگر از سرویس‌ها استفاده شود.

احتمال آنکه اپل هوم‌پاد جدید خود را با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه کند، بسیار است. البته، شاید کوپرتینونشین‌ها تصمیم بگیرند به‌جای حذف هوم‌پاد قبلی از بازار، هوم‌پاد جدید خود را با این قیمت و با عنوان هوم‌پاد مینی معرفی کنند. هر دو شرکت آمازون و گوگل نیز با رویکرد‌های مشابهی برای اسپیکرهای هوشمند آمازون‌اکو و گوگل‌هوم، موفقیت چشمگیری برای خود در بازار رقم زده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top