تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/06/06 - 18:28
کد خبر: 325823

فرصت ۱۰ روزه اعتراض به روند داوری جشنواره «تیتر ۱۱»

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت بهداشت میزبان جشنواره سال آینده نشریات دانشجویی یا "تیتر ۱۲" است؛ قرار شد این جشنواره بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در مرداد ماه سال ۹۹ برگزار شود.

خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، معاون فرهنگی وزیر علوم از فرصت ۱۰ روزه اعتراض به روند داوری جشنواره نشریات دانشجویی (تیتر ۱۱) خبر داد و گفت: منتقدان نظرات خود را می‌توانند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

غفاری ضمن بیان این مطلب با اشاره به قرار دادن فرصت ۱۰ روزه اعتراض به روند داوری جشنواره نشریات دانشجویی (تیتر ۱۱) اظهار کرد: معترضان به روند برگزاری و داوری این جشنواره تا ۱۰ روز فرصت دارند اعتراض خود را از طریق ایمیل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا وزارت علوم این اعتراضات و نقدها را بررسی کند و پاسخ دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت بهداشت میزبان جشنواره سال آینده نشریات دانشجویی یا "تیتر ۱۲" است؛ قرار شد این جشنواره بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در مرداد ماه سال ۹۹ برگزار شود.

معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه نشریات دانشجویی بستری است تا دانشجویان صدای خود را به گوش دیگران برسانند، تاکید کرد: دانشجویان از طریق نشریات دانشجویی مسائل و دغدغه‌هایشان را مطرح می‌کنند و به نوعی ظرفیت و توانمندی‌های خود را نشان می‌دهند. از سوی دیگر نشریات دانشجویی برای بیرون از فضای دانشگاهی نیز کارکردهایی دارند و این امکان را برای سیاست‌گذاران و تصمیم سازان و تصمیم گیران فراهم می‌کنند که از طریق این نشریات فضای حاکم بر دانشگاه را رصد کنند

غفاری در ادامه با اشاره به بازنگری شیوه‌نامه نشریات دانشجویی، گفت: این شیوه‌نامه در دست بازنگری است، باید این بازنگری در شورای نظارت بر نشریات، نهایی و در نهایت ابلاغ شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top