تاریخ انتشار: چهارشنبه 1398/06/06 - 22:32
کد خبر: 325858

واکنش کاربران توییتر پس از آزادی نجفی با وثیقه میلیاردی؛

این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!

این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!

انعکاس خبر آزادی نجفی شهردار سابق تهران در رسانه‌ها با واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی و فعالان سیاسی همراه شد و پس از انتشار، خبر آزادی او به یکی از مهمترین موضوعات در شبکه اجتماعی توییتر تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حوالی ظهر روز سه‌شنبه هفتم خرداد سال جاری بود که خبری عجیب در رسانه‌های خبری قرار گرفت: «همسر دوم نجفی به قتل رسید» انعکاس اخبار بعدی درباره جزئیات این اتفاق کم‌کم توسط رسانه‌ها منتشر شد؛ از نحوه و محل قتل گرفته تا تعداد گلوله‌های شلیک شده به مقتول!

گمانه‌زنی‌ها درخصوص قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران ادامه داشت تا اینکه این تراژدی کامل شد: محمدعلی نجفی غروب همان روز با حضور در نیروی انتظامی خیابان وحدت اسلامی به قتل همسرش اعتراف کرد؛ اعترافی که جامعه سیاسی و خبری را به شوک فرو برد.

اما در شرایطی که قتلی با این ویژگی و ابعاد مبهم رخ داده است و باید با پرهیز از جانبداری  جناحی و البته رعایت اخلاق و انصاف، رسیدگی به پرونده را به پلیس و دستگاه قضائی سپرد تا در فضایی منطقی نتیجه نهایی تحقیقات و بازجویی مشخص و عدالت رعایت شود، روزنامه های زنجیره ای و مدعیان اصلاحات تلاش کردند تا با استفاده از اکانت‌های مشکوک و گسترده و با انتشار داستان‌ها، شایعه سازی، تهمت و… فضای رسیدگی به پرونده این قتل تأسف برانگیز را غبارآلود کنند.

با برگزاری دادگاه محمدعلی نجفی و حکم قصاصی که برای او صادر شد و پس از کش و قوس‌های فراوان مسعود استاد، برادر میترا استاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«به واسطه پادرمیانی بزرگان کرمانشاه و کشور و همچنین وکلای عزیزمان آقای مسعود افرازه و  محمود حاجلویی، پدرم، مادرم و مهیارمان، آقای محمد علی نجفی را بخشیدیم و از خون عزیزمان گذشتیم و خرسندیم که هیچ معامله ای با خون آن بزرگوار نکردیم و امیدواریم آقای محمد علی نجفی در این چند صباح باقیمانده به دور از سیاست به تزکیه نفس بپردازد . اجر همه خیر خواهان و هدایت همه بدخواهان به راه راست را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم».

امروز 6 شهریور حمید گودرزی وکیل شهردار اسبق تهران گفت: محمدعلی نجفی با تأمین قرار وثیقه آزاد شد.

به گفته این وکیل، وثیقه نجفی به مبلغ یک میلیارد تومان است که البته برای آزادی وی سند گذاشته شده و پول نقد نداده ایم.

گودرزی با تاکید بر اینکه جرم محمدعلی نجفی را هنوز قتل غیرعمد می‌دانیم، گفت: باید پرونده کامل و به دیوان عالی کشور ارسال شود که هنوز این امر رخ نداده و طی یک یا 2 روز آینده با حکم  ریاست دادگاه ارسال می شود.

پس از این اتفاقات کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به آزادی زودهنگاه و وثیقه میلیاردی او واکنش های متفاوتی نشان دادند که در ادامه مشاهد می‌کنید:

این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!این میلیاردها از کجا می‌آیند؟!

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top