تاریخ انتشار: شنبه 1398/06/09 - 04:48
کد خبر: 326075

اولیور کان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ شد

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، کاپیتان اسطوره‌ای سابق این تیم، از سه سال دیگر به عنوان رئیس در این باشگاه ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که اولیور کان، دروازه‌بان سابق این تیم که سال ۲۰۰۸ بازنشسته شد، از سال ۲۰۲۲ به عنوان رئیس جدید باواریایی‌ها فعالیت خواهد کرد.

طبق بیانیه باشگاه بایرن مونیخ، در جلسه روز گذشته (پنجشنبه) هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ، همه اعضا به اتفاق به انتصاب اولیور کان به عنوان رئیس و مدیر اجرایی جدید پرافتخارترین باشگا آلمان رأی دادند. اولیور کان برای بازگشت به بایرن مونیخ، با این باشگاه قراردادی ۵ ساله بسته است که از روز نخست ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. او که در حال حاضر مشغول یکسری فعالیت‌های تجاری است و گاهاً به عنوان کارشناس هم ایفای نقش می‌کند، در آغاز قراردادش به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فعالیت خواهد داشت و با پایان قرارداد کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی کنونی باشگاه در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱، جانشین او خواهد شد.

اولیور کان در این خصوص گفت: برای من افتخاری بزرگ است که ابتدا مورد اعتماد هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته‌ام و به عنوان مدیر اجرایی و رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده‌ام. من مایلم از هیئت نظارت باشگاه به ریاست اولی هوینس به خاطر اعتمادش تشکر کنم. من واقعاً خودم را بخشی از این باشگاه می‌دانم چون بایرن مونیخ زندگی مرا شکل داده است. موفقیت‌های ورزشی و مالی‌ و جلب رضایت هواداران، آن رویکرد مسئولانه‌ای است که همواره در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ حرف اول را زده است و من هم می‌خواهم با همکاری دیگر اعضای کادر مدیریتی باشگاه، در آینده چنین رویکردهایی را در باشگاه تقویت کنم.

کان که دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آلمان، ۴ بار به عنوان بهترین دروازه‌بان این کشور، سه بار به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان و در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز به عنوان سنگربان و بهترین بازیکن انتخاب شد، پس از آویزان کردن دستکش‌هایش در سال ۲۰۰۸، در رشته مدیریت فارغ‌التحصیل شد و پس از آن وارد وادی بازرگانی شد و همزمان به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیون ZDF آلمان فعالیت داشت.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top